Vastoin Raamatun kirjoituksia Jumala on tullut valehtelijaksi useita kertoja.
TAIVAS ON VALEHTELIJA
16
112
Vastaukset
- Anonyymi
Taivaan lupaukset ei siis ole voimassa.
- Anonyymi
Jobin tarina on täyttä valetta, mitään jälkiään Jumala ei koskaan korjannut.
- Anonyymi
Tälle meidän uskonliikkeelle terveisiä, jatkakaa te lapset ja nuoret iloisin mielin lähetystyötä, pysykää liikkeen sisällä, tämä liike on saavuttanut maailman ääret. meitä on yli 600 miljoonaa. Liike sinänsä on terve, liikkeen johto harhailee.
JUMALAN POIKA- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mitä lähetystyätä?
Oppinnehan on vain me tyylistä, toiset pois pyyhkivää ihmisoppia.pidä pinnasänky pienempää suuta, sinä olet täysin tippunut kartalta, emme ole niin ekluksiivisia.
charlotta - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mitä lähetystyätä?
Oppinnehan on vain me tyylistä, toiset pois pyyhkivää ihmisoppia.pitäähän raja pitää toiset menee laveaa tietä kadotukseen toiset ian kaikkiseen elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitäähän raja pitää toiset menee laveaa tietä kadotukseen toiset ian kaikkiseen elämään
jumalattomat soittaa rumpua oikein rietasta menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumalattomat soittaa rumpua oikein rietasta menoa
Uskovaisella miehellä ei ole partaa tukka lyhyt naisella pitkä tukka ei värjätty korva koruja ei meikkiä hame päällä miehellä farkut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisella miehellä ei ole partaa tukka lyhyt naisella pitkä tukka ei värjätty korva koruja ei meikkiä hame päällä miehellä farkut
tai saa vähän olla partaa mutta lyhyt tukka tai tukan pituudella ei ole väliä jos siitä ei huolehdi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai saa vähän olla partaa mutta lyhyt tukka tai tukan pituudella ei ole väliä jos siitä ei huolehdi
oikeastaan ulkoinen olemus ei ole tärkeää pää asia et sen muokkaa mieleiseksensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeastaan ulkoinen olemus ei ole tärkeää pää asia et sen muokkaa mieleiseksensä
rasisteja on maailma täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rasisteja on maailma täynnä
ne liikkuu ulkoisen olemuksen perusteella
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mitä lähetystyätä?
Oppinnehan on vain me tyylistä, toiset pois pyyhkivää ihmisoppia.ootko muuten pinna oululaisia ite oon helsingistä
- Anonyymi
Nykyisen Jumalan rakkaus on ehdollista, ei siis pyyteetöntä. Uskon tulevaan Taivaaseen ja uuteen Jumaluuteen. Uskoani en jätä.
- Anonyymi
Vanha Testamentti on Jumalan ilmoituksen lisäksi myös
Lähi-Idän historiaa. - Anonyymi
Sen verran että Isäni, korkein Jumala on okei. Euroopan Jumala harhailee.
00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471