En silti ala laihduttaa 😃
Vaikka kuinka lihava olisin tulevaisuudessa
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä asenne!
- Anonyymi
Noin ajattelin itsekin lähes 40 vuotta js söin huoletta kaikkea epäterveellistä, lihottavaa ja PALJON! No sitä sai mitä tilas eli mulle tuli agressiivinen syöpä siitä kaikesta. Nyt on vähän pakko ajatella toisin ja muuttaa ruokailu tottumuksiaan kun henki kyseessä. Vieläkin haluisin palata samaan, mutta yksinkertaisesti ei voi enää jos haluaa pysyä elossa.
- AnonyymiUUSI
Oletko nykyisin kuitenkin hoikka?
- AnonyymiUUSI
Lihavuus tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Lihavuus ei tuo yhtään ainoaa terveydellistä tai taloudellista etua kenellekään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lihavuus tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Lihavuus ei tuo yhtään ainoaa terveydellistä tai taloudellista etua kenellekään.
No ei tule
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisesi joutoväen elättäminen vasta kalliiksi tulee, vaikka olisit kuinka laiha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaisesi joutoväen elättäminen vasta kalliiksi tulee, vaikka olisit kuinka laiha.
En minä ole laiha, minä olen kauhea läski. Me läskiset tulemme kalliimmaksi yhteiskunnalle kuin hoikat ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Montako kiloa olet laihtunut vuoden sisällä? Kuulostat todella katkeralta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214