https://www.is.fi/politiikka/art-2000011248048.html
On se Junnilalla ja Hurulla jo paha dementian alku kun ei muistettu tehdä ilmoitusta korruptiomatkasta.
Minua hävettää nyt persu kaksikon puolesta.
Kuka uskoo selitykset???
9
103
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi häpeäisit. Persut itse ei häpeä valehteluaan, muidenkaan ei siis tarvitse.
- Anonyymi
Missä persu, siellä korruptio. Samaa orbanistista sarjaa.
- Anonyymi
Mutta vain muiden virheistä saa saa sanoa .
Jos heitä (ps) moittii on myötä räsyttäjä persujen siis palkattujen mediapopulistien mukaan vihervassari.
- Anonyymi
Muunneltua totuutta on nyt ilmassa.
- Anonyymi
mikä siinä maksoi 2 tonnia ? montako kartonkia tupakkia saivat
- Anonyymi
Osallistujat arvioivat kulujen olleen noin 2 000 euroa osallistujaa kohden. Koska mukana oli myös Junnilan perussuomalaisten eduskuntaryhmässä työskentelevä puoliso, hänen osaltaan kulujen arvioidaan olevan yhteensä noin 4 000 euroa.
- Anonyymi
Persun ei tarvitse olla hullu, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- AnonyymiUUSI
Omat henk koht edut ja hillotolpat vain kiinnostaa kun kansa kärsii ja sillä on kipuja
- AnonyymiUUSI
Eikö Junnilan vaimo muistanut ilmoittaa matkasta vaikka on eduskunnassa hoitamassa Junnilan asioita ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184