IKL:n vihapuhe oli suoraa, PS:n vihapuhe epäsuoraa. Muuten ovat yllättävän samankaltaista.
https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/147384/105071
Uudessa tutkimusartikkelissa verrataan PS:n ja IKL:n vihapuhetta
12
98
Vastaukset
- Anonyymi
"Vihapuhe" on vihervassareiden keksintö
- Anonyymi
Olikos Lapuan liikkeen ja IKL:n aikaan muka vihervassareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Lapuan liikkeen ja IKL:n aikaan muka vihervassareita?
Persujen mielestä vihervassareita ovat kaikki, jotka ovat persuista vasemmalle eli myös Lapuan liike ja IKL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mielestä vihervassareita ovat kaikki, jotka ovat persuista vasemmalle eli myös Lapuan liike ja IKL.
Mestari saisi takuulla Hitleriltä Goebbels-kunniamerkin palkintona kolossaalisella valehtelulla ansioituneena aivopesijänä.
- Anonyymi
Mustamaalausta
Molemmat pienpuolueita, ei syytä huoleen
- Anonyymi
sinimusta liike ? no eikö tutkija oikeaa vihapuhetta tunnista ?
- Anonyymi
Sivistyneessä yhteiskunnassa ei niitä silti pitäisi hyväksyä, tukevat edelleen rotuoppia ja kansanmurhaa Israelissa.
- Anonyymi
Sinimusta liike on ottanut nimensä IKL:n nuorisojärjestöltä. Sini-musts oli IKL:n tunnusväri
- Anonyymi
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta nämä "tutkijat" haukkuvat persuja , koska kokevat heidät suuremmaksi uhaksi
Samaa paskaa molemmat. Persujen farmipuolue, johon on siirretty kaikki persujen hallituskelpoisuudelle haitallisesti liian näkyvät natsahtajat. Suomen Sisu yhdistää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat olla Oulan puoluetovereita nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184