Ex-ulkoministeri Timo Soini sanoo, että Suomen kannasta Israeliin ja Gazaan ei ota mitään selvää, ja se johtuu ainakin osin kokoomuksen ulko- ja turvallisuuspolitiikan ”värisuorasta”.
– Olemme jälleen tilanteessa, jossa ei ole tuon taivaallisen tietoa siitä, mikä on hallituksen kanta Israeliin ja Gazaan, Soini kirjoitti tiistaina ”plokissaan”.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011247272.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox
Timo Soini murahtaa hallitukselle
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terävä Soini on aina hyvin perillä asioista.
- Anonyymi
Soini on oikeassa. Eikä hallituksen kanta Israeliin ja Gazaan ole ainoa asia, jossa hallituksen kannasta ei ainakaan maallikko ota mitään selkoa. Kukin voi tulkita miten tahtoo. Yhteisvelka-asiassakin tunnutaan edettävän niin, että käytetään erilaisia termejä ja tulkintoja kuin aiemmin on käytetty ja sanotaan, ettei edes ole kyse yhteisvelasta. Eikä persut ole vastustaneet sitä, paitsi joidenkin persujen mielestä on, mutta sehän voidaan selittää sillä, että onkin kyse eri asiasta.
Ja joka ei tajua hallituksen sekavaa kantaa, sitä persua vasaralla päähän. Jos joku muuta väittää, onpa röyhkeää, röyhkeää, epärehellistä, Purra toivoisi edes hieman rehellisyyttä muilta, itseltä hän ei sitä edes edellytä, onko jo lähtökohdat niin umpikierot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244