Myyjä ja uskonnollinen liike soitti ovikelloa

Anonyymi-ap

Myyjä ja jehovan todistajat on soittaneet ovikelloa kerrostalossa. Alaovi on lukossa, siinä on ovikoodi. En tiedä miten pääsi sisälle.

Myyjä myi sänkyä ja pyysi lupaa katsoa minun sänkyä. Jehovan todistajat kertoi uskonnostaan.

Ilmeisesti vain minun ovikelloa on soitettu. Miksi vain minun? Ehkä vain vuokra asunnostani kuului ääniä ja siksi. Asun toisessa kerroksessa aika keskellä ja tässä rapussa on 12 muuta asuntoa.

Lakkaan avaamasta ovea ellen ole sopinut tapaamista. En jaksa enää olla ystävällinen. Ei tuollainen kaupustelu ja uskonnosta kertominen ole kivaa. Se on häiritsevää.

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heihin tulisi kai suhtautua asiaankuuluvalla kohteliaisuudella.

• Anonyymi

Jehovan todistajat hakeutuvat usein tehtäviin joissa on tuo ovikoodien hallussapito mahdollista, tunnen pari ja tiedän joitain. Esim Posti ja jakeluyhtiöt, en tiedä miten tuo nykyisin toimii, ei ainakaan avainnippua, ehkä tagi tai pinkoodi.

• Anonyymi
        UUSI

Okei, kirjoitin alkuun väärin, tarkoitin summeria enkä ovikoodia. Siis asunnoissa on puhelimet ja summerin numeroa painamalla puhelin soi asunnossa ja sitä kautta joku voi avata alaoven.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, kirjoitin alkuun väärin, tarkoitin summeria enkä ovikoodia. Siis asunnoissa on puhelimet ja summerin numeroa painamalla puhelin soi asunnossa ja sitä kautta joku voi avata alaoven.

Vai onko summerikaan oikea sana. Siis sellainen laitr alaoven edessä jossa on numeroita jotka on asunnon numeroita ja numeroa puhelin soi siinä asunnon numerossa ja sillä voi avata alaoven.

• Anonyymi

Meidän talon rapun ovi pysyy lukossa
      mutta silti Pim pom kuuluu ovelta
      myydään taivaspaikkaa, tai jousipatjaa osamaksulla
      En tiedä kumpaa en aio avata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe