Miksi televisiossa h u u d e t a a n.
Jotkut toimittajat huutavat studiossa. Onko jokin ongelma akustiikassa tai toimittajan kuulossa.
Entä mainonta?
Kauheaa jankkaamissa kovaan ääneen. Se oikein pomppaa ruudulta.
Sitten täällä.
Keksitty puolipeittävä venyvä mainos. Uskoisivat jo, etten osta mitään, mitä tuputetaan.
Sellainen pujahteleva mainos. Yök.
Ruksilla suljettava mainos. Yök.
Häirintää.
Mainostaminen on nykyisin häirintää.
Voisivatko mainostajat kouluttautua hienostuneemmiksi, hienovaraisemmiksi.
Eikö ole tuhlausta tutkia ensin kaikki keinot saada ostamaan ja se ei suju.
Eikä huutaminen lisää myyntiä.
Vilma
Verohelpotukset keski- ja pienituloisille tuo ostovoimaa. Ei tarvitse mainoksin huutaa.
Niissä muissa tuloryhmissä ilmaisen opiskelun jälkeen saavutetun aseman turvin jo maksu- ja ostokykyisillä ei ole ongelmaa.
Liika mainostaminen
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Näytön päälle liukuvat mainokset 👹
Kannattaisi muistaa kenen laite on ja kuka maksaa viulut. Kannattaa varmaan käyttää selaimessa jotain adblockeria, niin pääsee mainoksista eroon. Ainakin Androidin Firefoxiin sen saa helposti asennettua.
- Anonyymi
Kiitos ohjeesta.
Mutta kenkuttaa tuo, että minun pitää laittaa ovi lukkoon, kun mielestäni toisen 'tiloihin' ei mennä.
Jos nettilehtien sivuilla on mainoksia ja kiinnostun niistä, otan itse silloin vastuun tekemisestäni eli jos tutkin mainoksia vaikkapa lenkkareita.
Minusta hienovaraisuutta voisi harrastaa enemmän yritysten taholta.
Paljon vauhkotaan some sitä ja tätä, mutta kun sinne suomeen tunkeudutaan väkisin ja siitä ei kukaan toimittajakaan moiti.
Vilma
Toisekseen, en tykkää että Yellow Riveriä käytetään mainostamisessa.
Privaatti muisto siitä. Ei Keskon.
- Anonyymi
Suomeen -> suomeen.
Tekoälystä some tarkoittaakin Suomea. Wow mikä oikolukutaito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358