Tampereen väestönkasvu on romahtanut alkuvuoden aikana
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011232277.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=al_tf&utm_source=is.fi&utm_content=artikkeli-tampereen-seutu
Hyvä uutinen tuo, hienoa. AL kommenttikentässä on hyviä pointteja EP:llä, tässä muutama poiminta.
- keskustan nuhjuisuus ja siivottomuus
- kaupungin hallitsematon asumiskulujen ja muiden elinkustannusten nousu
- kaupungin julkisen liikenteen tuhoaminen vain ratikkaa palvelevaksi
- olemassa olevien kaupunginosien tuhoaminen hullulla täydennysrakentamisella
- hallitsematon kaavoitus, jolla pilataan koko kaupungin asumisviihtyvyys rakentamalla kaupunginosia, jotka on tarkoitettu vain ihmisten säilömiseen
- muutenkin, kaupungin liikenteen vaikeuttaminen ja keskustan näivettymien pelkäksi kaljabaarien ja etnisten ravintoloiden keskittymäksi
Tampereen kasvu taittunut tammi-huhtikuussa
Anonyymi-ap
2
51
Vastaukset
- Anonyymi
Maapallon väkimäärä on liian suuri. Yli puolet vähemmän, eli 8 miljardista johonkin 3 miljardiin ihmiseen, niin planeetalla olisi taas mahdollisuus.
- Anonyymi
Lisään vielä aloitukseen että on hyvä että tulee uuttakin vanhan tilalle asuinalueille, jos joku haluaa tutulle alueelle asumaan. Mutta liian massiiviset, leveät ja korkeat eivät toimi kaikille alueille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358