pashahahataa, kun pitäisi tanssia bachataa.
Suomalaiset tanssii
8
151
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=P6KsSdMEPfA&list=PLG6z9jgrw8QlgTkiMOz3Fb_jPeaWpGp9v&index=59 - Bachata tanssi.
- Anonyymi
Harva suomalaisnainen osaa tanssia korkkareilla mutta poikkeuksiakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva suomalaisnainen osaa tanssia korkkareilla mutta poikkeuksiakin on.
Nuorempana mulla oli paljon osaavia tanssitettavia ja nyt yleensä vaan 10 naista lavalla, ketä haen tanssimaan, ihan sama minne lavalle meen aina sama, ruusuja riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana mulla oli paljon osaavia tanssitettavia ja nyt yleensä vaan 10 naista lavalla, ketä haen tanssimaan, ihan sama minne lavalle meen aina sama, ruusuja riittää.
Sulla on päässeet nuo hampaat niin pahaan kuntoon, että naiset ei paljon sun kanssas halua enää tanssia eli nykyään pitää olla nuori tai hyvähampainen tanssilavoilla. Että nuoruudella voi kompensoida huonoja hampaita, joita parempia nuorilla näkee tosi harvoin, mutta sitten kun et enää ookaan niin nuori ja oot huonohampainen, niin se on kyllä sitten siinä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on päässeet nuo hampaat niin pahaan kuntoon, että naiset ei paljon sun kanssas halua enää tanssia eli nykyään pitää olla nuori tai hyvähampainen tanssilavoilla. Että nuoruudella voi kompensoida huonoja hampaita, joita parempia nuorilla näkee tosi harvoin, mutta sitten kun et enää ookaan niin nuori ja oot huonohampainen, niin se on kyllä sitten siinä
:DDDDD hauska vitsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:DDDDD hauska vitsi.
Ei ole vitsi nimittäin Petteri Orpon sisäpiiri ja lankomies sijoittaa suuria summia tekohammastehtaisiin hallitusohjelman salaisen lisäpöytäkirjan mukaisesti, jonka tavoitteena on huonontaa Suomen niorison hampaat ensimmäisessä vaiheessa niin, että joudutaan antamaan nuorille ensimmäiset valtion Orpolta ja sisäpiiriltä sekä lankomieheltä tilaamat tekohampaat rippilahjaksi. Salaisen lisäpöytäkirjan täydessä täytäntöönpanovaiheessa ensimmäiset tekohampaat annetaan nuorille jo päiväkouluun mentäessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuoret huonojen hampaiden päälle on keksitty jo satavuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuoret huonojen hampaiden päälle on keksitty jo satavuotta sitten.
Naiset kyllä vaistoaa tuollaisten kuorrutusten alaiset huonot hampaat sekä irtonaiset tekohampaat. Nämä ovat hyvin yleisiä arkkutangon harrastajamiehillä, minkä takia hymyilevä arkkutangomies on kauhean harvinainen näky, mutta näyttää siltä, että patsaattamiehiä vaivaa sama hammasongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294