"Eli summa summarum.
Seuraavankin hallituksen vetäminen on totisesti sitä kuuluisaa paskaduunia. Ei käy kateeksi.
Siihen saakka on mielenkiintoista seurata poliittista teatteria esimerkiksi sen osalta, kuinka paljon perussuomalaisten kannatus kasvaa, kun Purra kevensi eniten suurituloisten verotusta."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011188486.html
---
Näin se Riikka-Petteri homman hoitaa, kun edellinen hallitus ei osannut.
Ei kääntynyt velkalaiva?
14
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ironiaa.
- Anonyymi
Ei taida tulla sataatuhatta uutta työpaikkaa? Menee entisetkin.
- Anonyymi
Ainoa positiivinen seikka on, että seuraavassa hallituksessa ei ole persuja.
- Anonyymi
Mutta sitäkin terävämmin persut ohjeistaa oppositiosta käsin tulevaa hallitusta.
Vaatineeko Purra jopa tulevaakin pääministeriä huumetestiin kun ei muuta keksi? - Anonyymi
Siinähän se vitsi että sinä ap itket silloinkin 24/7 persujen perään suoli24 palstoilla elämää hallitsevana pakkomielteenä kun ne istuu oppositiossa. Et vassarihallituksen perään joka avaa rajat mamuille vaan persujen. Vaikka olet rotuoppia julistava sinimustien fanittaja ainoa vihollisesi on PS joka tekee kiristyksiä mamupolitiikkaan teidän kainaloiden tuulettajien puolesta.
- Anonyymi
Haapalalta halpa veto koska tietää syyt sille, miksi Orpon hallitus on pakotettu lisävelan ottamiseen niitä mainitsematta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei kannata lukea Haapalan eikä muidenkaan persuille kateellisten juttuja. Kannattaa lukea Suomen uutisia. Ja YLE täytyy lakkauttaa, onneksi meillä onkin sitä asiaa ajamassa peräti EU-tasolla miehinen mies, Sebastian Tynkkynen, joka tiktoktiktokvideoillaan esittelee agendojaan ja joskus jopa mustaa sulhastaan. Laatu korvaa määrän meidän puolueen meppien suhteen. Ja jos puutteita ilmenee, kymmenen poika-avustajaa on onneksi tukena ja turvana.
- AnonyymiUUSI
sinimusta liike voisi hoitaa velan 🤔 käyköhän se näille ?
- AnonyymiUUSI
Miksi Purran velkalaiva ei käänny?
Koska se on jo tukevasti karilla.
- AnonyymiUUSI
Se upposi lopullisesti perälauta irtosi.
- AnonyymiUUSI
Velkaliavan kipparit pitää siirtää tarkkailuluokalle
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184