Hamas on terroristiryhmä, joka käyttää valtaa Gazassa.
Jos Palestiina tunnustetaan valtiona, niin Hamas tunnustetaan hallitona.
Vain demokraattiset vaalit voisi mahdollistaa Palestiinan tunnustamisen eikä sekään yksin riitä.
Miten voisi tunnustaa Palestiinan ilman Hamasia?
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vapaustaistelijoita ei voisi tunnustaa?
- AnonyymiUUSI
Poliittisesti kaikki on mahdollista, mutta Hamas on kuitenkin terroristijärjestö.
Olisitko sinä tunnustanut Palestiina ikään kuin kannustuksen vuoksi sinä päivänä, kun ne hyökkäsivät israelilaisten kimppuun 7.10.2023?
Et varmaan.
Kyseessä on sama asia.
Hamasin pitäisi ainakin vapauttaa kaikki panttivangit ennen kuin asiaa voi edes pohtia.
Aseiden luovuttaminen on vähän niin ja näin eikä kovin tärkeä asia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliittisesti kaikki on mahdollista, mutta Hamas on kuitenkin terroristijärjestö.
Olisitko sinä tunnustanut Palestiina ikään kuin kannustuksen vuoksi sinä päivänä, kun ne hyökkäsivät israelilaisten kimppuun 7.10.2023?
Et varmaan.
Kyseessä on sama asia.
Hamasin pitäisi ainakin vapauttaa kaikki panttivangit ennen kuin asiaa voi edes pohtia.
Aseiden luovuttaminen on vähän niin ja näin eikä kovin tärkeä asia.Hamas Euroopassa=terroristi, hamas Gazassa=vapaustaistelija.
- AnonyymiUUSI
Siten että tunnustetaan maa. Hallinto ei ole maa.
- AnonyymiUUSI
Se on toinen ongelma.
Maalla ei ole rajoja ja jos maa tunnustetaan, niin se taitaa olla kohta Israelin osavaltio.
- AnonyymiUUSI
H2: The Occupation Lab
https://areena.yle.fi/1-50775566
Hebronissa, Länsirannalla on yhden kilometrin pituinen katu, joka on erityisen tarkasti valvottu ja tiukasti vartioitu. Se ruokkii koko Israelin ja Palestiinan välistä konfliktia: menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.- AnonyymiUUSI
Jos siihen kaivaisi kanavan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174