Mikdibtarvittsisiin sellainen farssi, missä kaiken tiettävä ja näkevä Jumala loisi ihmisen omakseen kuvakseen ja joidenkin tuhansien vuosien kuluessa pitäisi sovittaa jokin ihan olematon alkusynti tiedon puusta syömisestä, jonka Jumala itse istutti, jotta ihminen siitä söisi.
Sellaista tietopuutahan ei olisi tarvinnut paratiisiin tuoda houkuttimeksi. No kyseessä on satu ja saduissa kaikki on mahdollista. Jopa puhuvat käärmeet ja aasit.
Nyt kun te uskovat olette tuhansia vuosia odottaneet Jeesusta, mahtaako uskonnot lopettaa toiveunelmansa edes kahden seuraavan tuhannen vuoden kuluessa vai jatkaako maan matoset oikeasti hömpän parissa vielä kauankin.
Lightning
Raamattu on satukirja
11
127
Vastaukset
Kuulutko tai kuuluuko sun lapset kirkkoon?juuri luin että kirkkoon kuuluu 3 ,5miljoonaa suomalaista ja ilosanoma uskoville eroaminen on hidastunut viime vuosina. eroakirkosta.fi.
Vain puolet suomalaisvauvousta kastetaan.ennen se oli normaalia.Siis näyttää silta että ateismi on vallassa ja tosi monelle ihmiselle raamattu on satukirja.
auroraboreallis kirjoitti:
Siis näyttää silta että ateismi on vallassa ja tosi monelle ihmiselle raamattu on satukirja.
Mitä opetat lapsillesi uskonasioista?
- Anonyymi
Lapseni eivät kuulu kirkkoon. En opeta uskonasioita heille. En ole toisaalta kieltänyt heiltä koulun uskonnonopetusta, en ole mitenkään fanaattinen uskonnon vastustaja, ihminen päättää itse omat arvonsa uskomistensa suhteen. Toki voin asioista keskustella lasten kanssa, jos sitä itse tahtovat.
Lightning
- Anonyymi
Miksi paratiisissa oli puu jonka hedelmiä ei saanut syödä ?
Kirjastosta voi lainata kirjasarjan jossa on 8 osaa siinä kerrotaan mistä kaikki alkoi voi myös netistä löytyä nimi on Alfa ja Omega.- Anonyymi
Pitänee myöntää, etten jaksa lähteä lainaamaan kyseistä kirjaa.
Voit koettaa selittää asian tässä? Olet varmaan lukenut sarjan js pystyt tiivistetysti tuomaan pääasiat esiin?
Lightning
- AnonyymiUUSI
On siellä eroottinen satunäytelmä 'Laulujen laulu¨'
- AnonyymiUUSI
Niin laulujen laulu on aika romantiikkaa tihkuvaa kirjallista tuotosta. Raamattuhan koostuu muutpinkkn monen tyyppisestä tuotoksesta.
Lightning
- AnonyymiUUSI
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää. Monet kirkot sanovat olevansa kristittyjä, mutta ovat okkkultisia ja siitä tässä äänitteessä lisää.https://www.youtube.com/watch?v=ABGue-29UE4
- AnonyymiUUSI
Sitähän se: satuja ja valheita. Hihhuli ottaa tosissaan.
- AnonyymiUUSI
Hihhuli on rohkeasti ihan erilainen !
Hihhulilla on rohkeutta, hihhuli ei valu joukon jatkona!
Hihhuli perii taivaan valtakunnan, hihhuli ei halua mustaan aukkoon jonka peräseinällä pkele asuu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164