Miksi demokraattisesti valitut kansanedustajat hallitustyössään saavat suosia vain osaa Suomen omistajista? #yhdenvertaisuus
Osakeyhtiölain mukaan hallitus ei saa toimillaan suosia vain tiettyjä omistajia
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suomen julkisen talouden tervehdyttämisen kannalta talouden kasvu on tunnetusti välttämätöntä, mutta erityisen tärkeää se on hallituspuolueille.
Niiden menestys vuoden 2027 eduskuntavaaleissa on mitä ilmeisimmin riippuvainen suhdannekierron ajoituksesta.
Jos se osuu kohdilleen, narratiivi välttämättömistä säästöistä ja veronalennusten dynaamisista vaikutuksista saavat maata alleen. Jos taas suhdanne pysyy vaimeana, jalka ei osu lähellekään lankkua ja tuomio tulee vaaleissa. - AnonyymiUUSI
Tuo on Sipilän mantra ja Sipilän hallituskausilla 90% suomaaisista köyhtyi ja vain muutama rikastui.
- AnonyymiUUSI
Hallituksessa onkin vain pisnesosaajia - mitä se sitten tarkoittaakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244