Hallituksen tavoite on, että julkinen terveydenhuolto otettaneen pois kaikilta ?
Suomi on jo lähes yövartijavaltio.
Seuraavaksi lapsi- ja vanhusvihamielinen hallitus valmistelee leikkauksia neuvoloihin ja kouluterveydenhuoltoon. Lapsissa on Suomen tulevaisuus,
mutta hallitus ei ajattele tulevaisuutta, vaikka lapsiperheitä pitäisi tukea,
koska syntyvyys on ennätysalhainen. Kuoleeko Suomi sukupuuttoon ?
https://www.ku.fi/artikkeli/5161733-nyt-orpon-hallitus-lasten-terveystarkastuksista-tulee-kalliiksi?ref=popular
Onko enää mitään mitä hallitus ei lakkauttaisi paitsi velanoton ja kansan kurjistamisen ?
5
50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö se mene niinpäin , että jos velkaa ei oteta lisää, ei ole varaa saavutettuihin etuihin ? Suomen nuorille naisille riittää koira tai kaksi - joillekin m*slimi tai mulatti
Kun vetoat Kansan Uutisten komuloispropagandaan niin se tekee kommentistasi suoraan WC paperia! Komuloisten KU on harhakuvien suoltaja kuten komuloiset yleensäkin!
- AnonyymiUUSI
Röh röh minä en wc-paperia tarvitse koska paskon vaippaan. Ja Lyyli siivoa jäljet KRUIIIK !!
- AnonyymiUUSI
No kai sen kuitenkin myönnät että Kokoomus tuhoaa kaiken.
- AnonyymiUUSI
Vielä löytyy säästökohde. Valtion hallinnosta pois 30% jonnin joutavaa virkamiestä ja virkamiesten johtajista 75% pois. Siitä tulisi valtava säästö ja toiminta alkaisi tehostumaan. Ja sitten nämä erilaiset instituutit ja niiden ns. asiantuntijat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244