Israelin pahuuden hväksymisen puolesta toimii moni suomalainen poliitikko. Nämä räsäset, essayahit, junnilat, mäkelät ja muut Israelin etujen Suomen edelle asettavat eivät anna esim. palestiinalaisille mitään oikeuksia, nuo ovat vain saastaa Israelin harmina ihan kuin mitä sanottiin juutalaisista natsi-Saksassa. Itse en olisi uskonut, että fasismi Suomessa on joillakin vielä noin tiukassa. Täysin tunteettomia ihmisten kärsimyksille ja samalla ovat hyväksymässä Israelin tekemän palestiinalaisten kansanmurhan.
Osa Suomen poliitikoista ajaa Israelin etuja ja mustamaalaa Suomea
7
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vihatkaa lähimmäisiänne kuin Päivi Räsänen.
- AnonyymiUUSI
Ja kuten Israel meitä kaikkia muita.
Onko huonokäytöksisempää moukkaa missään muita kohtaan uskoi mihinkään tai sitten uskoo kuin heidän porukka. - AnonyymiUUSI
Kommenttisi kertoo vain sinusta itsestäsi ja vasemmistolaisesta vihastasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten Israel meitä kaikkia muita.
Onko huonokäytöksisempää moukkaa missään muita kohtaan uskoi mihinkään tai sitten uskoo kuin heidän porukka.Kommenttisi on tosi sekava. Taidat kirjoittaa sen verran kovan kiihkon vallassa, etteivät ajatuksesi oikein pysy kasassa.
- AnonyymiUUSI
Yritähän löytää jotain lähteitä väitteillesi.
Miksi haluat mustamaalata Suomea ja suomalaisia?- AnonyymiUUSI
Sinun kannattaisi aukaista televisio, lukea lehtiä, mennä kouluun tai edes kansanopistoon niin saisit muutakin informaatiota kuin fasistien saarnat.
Kyllä sinä ja muut kaltaisesi fasistit mustamaalaatte itsenne ihan itse. Onko teissä edelleenkään yhtä ainutta joka laittaisia Suomen, ihmisoikeudet, tasa-arvon, demokratian, laillisuuden, oikeudenmukaisuuden tms. Israelin edelle? Niinpä, ei löydy yhtään vaikka kuinka hakisi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi aukaista televisio, lukea lehtiä, mennä kouluun tai edes kansanopistoon niin saisit muutakin informaatiota kuin fasistien saarnat.
Kyllä sinä ja muut kaltaisesi fasistit mustamaalaatte itsenne ihan itse. Onko teissä edelleenkään yhtä ainutta joka laittaisia Suomen, ihmisoikeudet, tasa-arvon, demokratian, laillisuuden, oikeudenmukaisuuden tms. Israelin edelle? Niinpä, ei löydy yhtään vaikka kuinka hakisi.Jatka vain etsimistä.
Fasistisistasi saarnoistasi en juuri muuta informaatiota saa kuin että tavoitteesi on juutalaisiin kohdistuva kansanmurha.
Olet uupumaton Venäjän propagandisti, joka taistelee Suomea, suomalaisia, Ukrainaa, ukrainalaisia, Israelia ja juutalaisia vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244