Aamulehden mukaan ryyppy ja huumeporukoilta vietiin penkit asukkaiden valituksen vuoksi.
"Syynä on jatkuva häiriö, jota penkeillä aikaansa viettäneet remmit ovat aiheuttaneet vuodesta toiseen. Keväästä syksyyn melu ja penkit täyttäneet porukat ovat aina lisääntyneet entisestään."
Ei sitten pöhinä kelvannutkaan.
Penkit pois
12
103
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokaa tilalle isoja punaisia kukkapurkkeja.
- Anonyymi
Mikä tässä kehitysmaassa muka onnistuisi. Kansan ÄO kun on alta kengännumeron..
- AnonyymiUUSI
Mihinkä sitä nyt persun laittaa kun penkki on viety alta? 🥺
- AnonyymiUUSI
Vihervassu sosiaalitoimiston kanta-asikkaalle kaikki on PS. n syytä. Jos työt ei maistu, koulut jäänyt kesken ja muutenkaan ei mikään huvita voi kaikesta syyttää kykypuolueita eli niitä jotka saavat elämässään jotain aikaan
Menkää töihin!- AnonyymiUUSI
Vedä ittes jojoon. Palataan asiaan sen jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Hämmentää. Onko siinä kohtaa asukkaita?
- AnonyymiUUSI
Sokoksen vihervassaripulit ovat siirtyneet kadun toiselle. Huumeet vaihtaa taskua. Miehiä ja naisia penkki täynnä ja osa makailee maassa.
- AnonyymiUUSI
Joskus ennen vanhaan juoppoja makoili penkeillä ja maassa. Kerran näimme äitini kanssa puliukon, joka oli pudonnut puiston penkiltä ja maksi lätäkösdä. Kauhituimme, että hän saattaisi tukehtua ja lähdimme auttamaan hänet penkille. Oli hirveän painava nostaa.
- AnonyymiUUSI
Penkkien sijaan vihervassut saa piikityshuoneet.
Siellä on sitten lämmin vetää ränniin ja tavata muita samanhenkiä kaupunki päättäjiä.- AnonyymiUUSI
Luulisin, etteivät piikittelijät välitä muusta kuin seuraavasta annoksesta, eivätkä käytä
äänioikeuttaan muuhun kuin sen järjestämiseen - AnonyymiUUSI
Käyttöhuoneet olisi hyvä ratkaisu.
- AnonyymiUUSI
Varma tieto.
Penkit ja turhat pällistelijät estivät sujuvan skuuttiliikennöinnin.
Tulevaisuudessa jalankulkijatkin siirretään rantatielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358