Onko tosiaan niin että paneelit ja akut on ilmaisia kuten täällä puhutaan ilmaisesta sähköstä
Onko tosiaan niin että paneelit ja akut on ilmaisia kuten täällä puhutaan ilmaisesta sähköstä
7
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne on
Eihän sähkö muuten ole ilmaista
Vai mitä - AnonyymiUUSI
Sähkölaskun maksu on perä -ti ilamaasta, siis peräilimaasta, eli tuulivoimaa!
- AnonyymiUUSI
Totuus s ei kestä päivänbaloa
Totuuden puhumalla ei ole sijaa majatalossa
Kokoomus - AnonyymiUUSI
Kannattaako ihmiset tuon aloittajan kanssa mitään kirjoitella. Sillä on mätää päässä.
- AnonyymiUUSI
Jos hyvät ja ymmärtäväiset aina ovat hiljaa ja väistävät pahuuden edeltä, -kuinka käy?
- AnonyymiUUSI
Sinä tarvitsisit lääkityksen ymmärtääksesi tälläisten keskustelupalstojen luonteen ja tarkoituksen -mutta valitettavasti lääkitystä vaivaasi ei taida olla saatavilla vaan joudut tyytymään siihen mitä aikoinaan on sillä pipetillä annettu.
Äänestä
- AnonyymiUUSI
😚🚛🚇🤡🤡🚙🍉😃😃
Kielitoimiston sanakirja selittää ilmainen-sanaa kahtalaisesti: ”maksuton, vapaa; ilman vaivannäköä saatu”. Ensin mainittu, paljon tavallisempi merkitys tarkoittaa, että jostakin ei tarvitse maksaa mitään. Sanakirjan esimerkit siitä ovat Ilmainen pääsylippu, matka, lääkärinhoito.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294