Tässä on rehellinen, luotettava, asiallinen, mukava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan nuolla pillua jatkeen muutakin.
Minä kyllä tulen tapaamiseen ja se on varma.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVIA NEITOJA EI TÄÄLTÄ LÖYDY JOITTEN KANSSA VOI ALKAA HARRASTAMAA SEKSIÄ
35
202
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö se oikeasti rampakulli tajua lopettaa spämmäämistään, vittu että olet päästäsi vialla ja omaat matalan älykkyysosamäärän.
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs että sun ÄO ei riitä edes paskalla käymisee ilman hoitajaa
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRAUNOÄIJÄRAUNO kirjoitti:
Kato ku sä kusipää tajusit piipittää itestäs että sun ÄO ei riitä edes paskalla käymisee ilman hoitajaa
Me terveet emme tarvitse hoitajia yhtään mihinkään, et sitä itse tajua kun hoitajat ovat sinulle arkipäivää.
Miten et tajua sitä että spämmäät ja rikot sääntöjä, sinulla on kyllä päässäsi paljon vikaa! Anonyymi kirjoitti:
Me terveet emme tarvitse hoitajia yhtään mihinkään, et sitä itse tajua kun hoitajat ovat sinulle arkipäivää.
Miten et tajua sitä että spämmäät ja rikot sääntöjä, sinulla on kyllä päässäsi paljon vikaa!Kato ku tajusit taas piipittää itestäs vitun laitos penikka
- AnonyymiUUSI
NEITOSET TÄRKEÄ TIDOITUS 🤡
RANE SETÄ HEINOLA OLLUT TÄNÄÄN RANKASTI SPERMATTAVANA 🥰❤️ SETÄN VELJEN KANSSA SPERMATTU RANEA HUOLELLA , OLEMME MYÖS KYLVETTYNYT SETÄÄ 😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit taas piipittää itestäs vitun laitos penikka
Vittu ku näytät jatkuvasti miten vammainen typerys olet, noin vanha pappa ja älyllisesti lapsen tasolla.
LOPETA SÄÄNTÖJEN RIKKOINEN RAMPAKULLI TAI JOUDUT KASSITON KÄPPÄNÄ VASTUUSEEN! Anonyymi kirjoitti:
Vittu ku näytät jatkuvasti miten vammainen typerys olet, noin vanha pappa ja älyllisesti lapsen tasolla.
LOPETA SÄÄNTÖJEN RIKKOINEN RAMPAKULLI TAI JOUDUT KASSITON KÄPPÄNÄ VASTUUSEEN!Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
Minä en ole se joka spämmää ja rikkoo sääntöjä, no aamulla lähtee äidillesi kirje mihin on tulostettu mitä tänne kirjoittelet.
Saa sivutolkulla lukea sinun kirjoituksia. - AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs
Setä voitko tulla hakemaan autolla mut kylpylän rannasta. Emma 18v
Anonyymi kirjoitti:
Emma 18
Arvasin ton ja se ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen kerta- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lupasit mennä Emma hakemaan autollasi. Ja se on kyllä varma. Miksi Emma jäi sinne yksin nyyköttämään. Et ole luotettava setä. Unohda koko seuran haku. Sinähän valehtelet, kuin suolavenäläinen
- AnonyymiUUSI
Emma 18
Arvasin ton ja se ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen kertaMinkä arvasit ? Emma
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NEITOSET TÄRKEÄ TIDOITUS 🤡
RANE SETÄ HEINOLA OLLUT TÄNÄÄN RANKASTI SPERMATTAVANA 🥰❤️ SETÄN VELJEN KANSSA SPERMATTU RANEA HUOLELLA , OLEMME MYÖS KYLVETTYNYT SETÄÄ 😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANENJaahas, just joo, daaaaa!!!
Tämä selvä! Mikä se sellainen herrasmies, joka antaa itsensä spermattavaksi?
Hyi olkoon!
Onneksi täällä Iloisessa kulkijassa on oikeita miehiä, eikä mitään sperminaattoreita!
Liisa19
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä tulen tapaamiseen ja se on varma.
Tuo sedän lupaus ei kylläkään pidä paikkaansa että se kannattaa ottaa huomioon!- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ ITESTÄS SILLÄ MÄ MEEN KYLLÄ TAPAAMISEE
Sanoopa milloin olet mennyt tapaamiseen ,vaikka neitoset ovat ehdottaneet suoraan?
- AnonyymiUUSI
Lupaan nuolla pillua jatkeen muutakin.
Mitäs se tämä on pillun jatke?- AnonyymiUUSI
RAUNON 3CM PITKÄ MUNA TARVITSEE KUNNOLLISEN JATKEEN.
- AnonyymiUUSI
Jos ei löydy Heinolasta, niin koettaisit vaikka Lahdesta. On pikkuisen isompi kaupunki, kuin on Heinola. Olet jo kaikki Heinolan neitoset läpikäynyt, niin koetapa Lahdesta. Ehkä sieltä löytyisi AITO neitonen.
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää rane tajusit piipittää ettei täältä löydy neitosia, vaikka sun ÄO ei riitä oikeen mihinkään.
KATO KU TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS ETTÄ SUN ÄO EI RIITÄ EDES PASKALLE KÄYMISEE ILMA AVUSTAJAA
- AnonyymiUUSI
Mitä harrastuksia sulla on?
Mä tykkään kuunnella musiikkia, kävellä luonnossa, sekä käyn kuntosalilla.
t:Verna 18v- AnonyymiUUSI
Mä en ukoille vastaile
Vaikka oot aito homo setä RANE HEINOLA
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oot aito homo setä RANE HEINOLA
KATO KU SÄ LUTKAN PENTU TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS ETTÄ OOT HOMO
- AnonyymiUUSI
Mä en ukoille vastaile
Verna on kylläkin naisen nimi, ellet tiennyt
Verna 18 v
Den sanon että mun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily,talvisin luistelu, käyn uimassa.
Muitakin harrastuksia on.
- AnonyymiUUSI
A suattaaha se olla, jotta Savossa löytys pimperoo ja ossooha tuo olla, että jiät ilman.
t:Kaarina 22v.- AnonyymiUUSI
KATO KUN SÖ TAJUDIT PIIPITTÄÄ JÄÄVESI ILMSN PIMPEROO!
- AnonyymiUUSI
Se onkin kohta nukkumaan menon aika, kun hoitaja laulaa Ranen korvaan tuutulaulua taikasauvan raivatessa tietään anuksessa❤️❤️❤️
On se kaunista, kun autetaan ihmistä🥰🥰🥰 - AnonyymiUUSI
Vammaisen sedän vammainen piipitys on saamassa tutun vammaisen loppunsa eli nollatuloksen koska setä laitetaan nukkumaan klo 23 mennessä 😁😁😁😁
Pöljä setä haaskasi taas yhden päivän lisää joutavaan palstaperseilyyn 😁😁😁😁
Uskomatonta tyhmyyttä 13 vuotta hakata samoilla valheilla kuorrutettuja "ilmoituksia" tänne ilman ainuttakaan onnistumista 😁😁😁😁
Mutta eipä setä aitona homona mitään tyttöjä edes haluaisi tavata, aina keksii tekosyyt miksei voi tavata. Nykyään yleisin on sedän käyttämä kikka jossa hän laittaa sanat tytön suuhun keksien sellaiset kriteerit setien suhteen ettei ole mitään riskiä päätyä treffeille 😁😁😁😁
Sitten vammainen setä vielä haukkuu tytön ja muut kiroillen ja raivoten että hyvä että sain sustakin tietää sen mitä halusinkin 😁😁😁😁
Onko setä tuttua? 😁😁😁😁
Onneksi tuo aivovammainen sontakasa nukutetaan kohta, laitosaamupuuroon asti tulee hyvin hiljaista. Ainoastaan litinä kuuluu sedän laitoshuoneesta kun homo mieshoitsu antaa sedälle suolen täydeltä kullia ja sitten setä jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA- AnonyymiUUSI
Haluan tarkentaa, että ihan heteromeiningillä tässä mennään, vaikka kahdeksan tuuman kalu uppoaakin kahvaa myöten Setän suoleen.
Hoitajasetä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tarkentaa, että ihan heteromeiningillä tässä mennään, vaikka kahdeksan tuuman kalu uppoaakin kahvaa myöten Setän suoleen.
HoitajasetäAi, eli kalu miehen perseessä on hetero-meininkiä?
Peräruiske annetaan tiettävästi tuubista, ei letkusta🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214