Näin mökkiläinenkin, käyn portailta kusemassa, niin on päivä pulkassa. Kuulemma virtsa hyvää pensaille, joita portaiden vierellä muutamia. Tehdään niin kuten puutarhakonsultti on sanonut. Taas päivään, jos unta näet varmaan täällä kerrot, leikkuumuimurit ym-muut mitä uni-kakkiainen tuo mieleen. Persun etsijäkin voi laittaa makuulle, täällä ei ole kuin meitä kepulaisia ja teitä anarkisteja vasemmistosta.
Nyt nukkumaan
9
69
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä majuri!
- AnonyymiUUSI
Minäkin kusen kerrostalon rappukäytävään heti näin aamuisin. Siivooja saa työtä ja minä säästän vessani roiskeilta. Tilanne on win-win. Harmittaa vain kun kusipaine on vajaa ja kultainen suihku menee aamutossuille ja niistä varpaille. Kusiset Reinot, ja taas vituttaa ankarasti.
- AnonyymiUUSI
Martti Martti, kysyttiinkö sinulta jotain ?
- AnonyymiUUSI
Martilla loppuu paine.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martilla loppuu paine.
Onneksi hällä on kertakäyttökatetreja aina kun umpi yllättää. Vittumaistahan se olisi jos iso lihava mies räjähtäisi ja kusi sekä navanalaiset sisäelimet roiskahtaisivat pitkin rappukäytävää. Saattaisi siinä se porrassiivoojakin ottaa loparit.
- AnonyymiUUSI
Kumma kun et paskonutkin portailta?
- AnonyymiUUSI
Martilla tulee yllättäen. Poistettu venttiili. Vasuripojat hakanneet kuin korppi kalasäkkiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martilla tulee yllättäen. Poistettu venttiili. Vasuripojat hakanneet kuin korppi kalasäkkiä.
Juu yllättäen tulee. Näin sana jännäkakkakin on saanut uuden merkityksen :-)
- AnonyymiUUSI
Vaatehuoneen sukkalaatikko on myös hyvä aamupissan kohde. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491