Kuinka moni?

Anonyymi-ap

Gallup naisille:
Olen huomannut että tänäpäivänä valtaosa naisista on posliineja, oletko sinäkin?

Eli…1. Oletko posliini…vai millainen karvoitus?

2. Kerrotko vielä ikäsi?

Sitten vielä pari kysymystä jotka ei varsinaisesti aiheeseen liity mutta …
Kysymys 3. Tykkäätkö masturboimisesta ja kuin usein teet sitä?

4. Omistaako seksileluja ja jos niin millaisia ja mikä lelu on suosikkisi…vai riittääkö vaan omat sormet?

Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen 😀

10

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen 51 vuotias posliini. Mieheni tykkää niin. Masturboin kerran, tai kaksi viikossa kaalimatosauvalla, tai satisfyerillä, joskus molemmilla yhtä aikaa. Toisinaan on sauva esileikkinä pimpissä värisemässä seksikkäiden pöksyjen pitämänä ennen yhdyntää.

• Anonyymi
        UUSI

Hyi saatana rämesika turskalla

• Anonyymi
      UUSI

Vastauksia:
      1. Olen posliini, ollut 14 vuotiaasta lähtien.
      2. Nyt olen 42
      3. Tykkään todellakin, rakastan masturboimista ja sitä tulee tehtyä lähes päivittäin ja joinakin päivinä jopa useamman kerran.
      4. Omat sormet on ihania ja käytän niitä mutta on minulla 5 erilaista ja eri kokoista dildoa + 1 tupladildo. Myös satisfyer löytyy ja sillä tykkään imuttaa samalla kun nautin sormistani tai dildoistani.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos spede kysymyksistä buaahaa

• Anonyymi
        UUSI

Siinähän sitä taas pikku buahaa märkine vaippoineen. Vaihda nyt kuiviin, tai pyydä äitiä avuksi ellet itse osaa toimia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sitä taas pikku buahaa märkine vaippoineen. Vaihda nyt kuiviin, tai pyydä äitiä avuksi ellet itse osaa toimia.

Tuo reppana on todella säälittävä ja naurettava, aina sama kommentti…buahahaaa😂
        Reppanan kannattaisi ainakin tarkistuttaa onko lääkitys oikea hänellä mitä pahoin epäilen.
        Säälittävä ja onneton rääpäle 😂

• UUSI

19v ollu posliini teinistä asti, syynä on hygienia ja biksut/uimapuku. Masturboin paljon, päivittän ainakin.. klittaväristin ja sormet käytössä sauvoja joskus.

• Anonyymi
      UUSI

Oon kuustoista ja ekaa kertaa täysin posliini nyt, ajelin hetken mielijohteeesta ja ajattelin yllättää kihlattuni.

Se katsoi mun posliinia ja ei tykänny, luulin että miehistä se on kiihottavaa ja kaunista!
      Olin yllättyny ja vähä masentunu.

Oon 170/63/B85/Blondi pörröpää

• Anonyymi
        UUSI

Ja en kauhean usein masturboi kun seksiä nii usein, lähesw päivittäin kun äske muutettii yhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en kauhean usein masturboi kun seksiä nii usein, lähesw päivittäin kun äske muutettii yhteen.

En omista mitää leluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      47
      2245
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1843
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1465
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1289
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      110
      1289
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe