Tässä on sinulle rehellinen, luotettava, asiallinen, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen huomaavainen ja aika puhelias.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA HALUAA SUHTEESEE MUKAVAN SEDÄN KANSSA KAA
22
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
EI OLE! TEE UUSI SEURANHAKU, JOS VAIKKA SIINÄ ONNISTAIS!
- AnonyymiUUSI
EI TÄÄLTÄ KORVATTOMALKE HOMOLLE MITÄÄN LÖYDY
- AnonyymiUUSI
AI TÄLLE https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766. RANE SETÄLLE
KORVIA EI OO KUVASSA Anonyymi kirjoitti:
AI TÄLLE https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766. RANE SETÄLLE
KORVIA EI OO KUVASSAKato ku sä KUSIPÄÄ TAJUSIT taas piipittää itestäs ettei sulla ole korvia
Minulla on korvat- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEONRANE kirjoitti:
Kato ku sä KUSIPÄÄ TAJUSIT taas piipittää itestäs ettei sulla ole korvia
Minulla on korvatTUOLLA HÖNÖLLÄ KUVASSA EI OO KORVIA 🤡🤡🤡
- AnonyymiUUSI
Etkö kirjoita jo että ei tainnu Maija olla aito neitonen?
- AnonyymiUUSI
YKSINKERTAISEN VAJAKKI RAUNON KAIKKI EDELLISET PIIPITYKSEN ON JO POISTETTU. UUTTA SE PÖSILÖ VAAN JAKSAA PIIPITTÄÄ
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ E
PIIPITTÄÄ E?
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ E
APUKOULUA KÄYNYT VAJAKKI YRITTÄÄ KIRJOITTAA.
Anonyymi kirjoitti:
APUKOULUA KÄYNYT VAJAKKI YRITTÄÄ KIRJOITTAA.
Kato ku sä KUSIPÄÄ TAJUSIT taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä KUSIPÄÄ TAJUSIT taas piipittää itestäs
SINUSTA RAUNOSTA PUHUTAAN. SINÄ OLIT APUKOULUSSA. EN MINÄ. ARMEIJAAN EI EDES REPPANA RANEA HUOLITTU.
Anonyymi kirjoitti:
SINUSTA RAUNOSTA PUHUTAAN. SINÄ OLIT APUKOULUSSA. EN MINÄ. ARMEIJAAN EI EDES REPPANA RANEA HUOLITTU.
KATO KU SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
ETKÖ YKSINKERTAISENA VAJAKKINA MUUTA KEKSI KUN PIIPITÄT SAMAA KATA KUN TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS. SINUSTA PUHUTAAN.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän setä se jatkuva ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO JA LÖYTYYKÖ -kysely jo riitä?!!
On se vittu ihmeellistä että noin tyhmä äijänkääkkä voi olla edes olemassa, kyselee samaa 13 vuotta kuin täysi hölmöläinen olisi vaikkei KERTAAKAAN ole mitään löytynyt.
Etkö sinä haisunäätä jo tajua että ylläpito joutuu tekemään ihan hitonmoisen työn poistaessa typeriä ilmoituksiasi jotka on samaa vammaista toistoa joka kerta kera kirosanojen ja piipityksen !!!!
Painu pois ääliö , täysin hukkaan meni taas tämäkin sunnuntai sulta taas , kohta onkin aika sun taas uhriutua ja vetää itkupotkuraivarit kun sulle valkenee taas hetkeksi ettet kelpaa kenellekään ja tiedostat samalla että tämän illan leikkiaikasi loppuu kohta taas noloon pakkonuktukseen! Ottaako kupoliin ääliö? Toivottavasti ottaa oikein kunnolla! 😆
T. Aukka Tinus Padasjoelta- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää LAITOSPENIKKA tsjusit taas piipittää itestäs
Olipa yllättävän vammainen vastaus vammaiselta sedältä joka ei muuhun kykene.
Ala nyt jo äkkiä uhriutua ettei lopu aika kesken, olishan se kauhea vahinko ettet ehtisi sääliä kerjätä ennen kuin laittavat sut nukkumaan 😆
Hoe vähän lisää "piipitä itestäs vaan" niin saamme nauraa vammaisuudellesi.
T. Aukka Tinus Padasjoelta Anonyymi kirjoitti:
Ala nyt jo äkkiä uhriutua ettei lopu aika kesken, olishan se kauhea vahinko ettet ehtisi sääliä kerjätä ennen kuin laittavat sut nukkumaan 😆
T. Aukka Tinus PadasjoeltaKATO KU TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
KATO KU TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Vammaisella Raunolla ja levy päälle kun samaa vaan toistelee
Anonyymi kirjoitti:
T. Aukka Tinus PadasjoeltaTaas kusipää tajus piipittää itestää
- AnonyymiUUSI
Taas kusipää tajus piipittää itestää
Äitikö opetti piipittämään noin
- AnonyymiUUSI
RAUNO!!! PIIPITÄ HIEMAN EETÄ eE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883