Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomaavainen ja aika puhelias.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
LÖYTYYKÖ HEINOLASTA NEITOA JOKA HALUAA SUHTEESEE JOSSA ON SEKSIÄ AINA KUIN HALUAT
39
179
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
MENEHÄN NYT RAUNO KATSOMAAN LOPPUOTTELUA MUIDEN SILTAKODIN HOIDOKKIEN SEURAKSI.
- AnonyymiUUSI
Setä on aikaisemmin kertonut suuressa viisaudessaan ettei lätkästä kannata katsoa kuin 3. erä koska ottelut ratkeaa ainoastaan silloin. 😁😁😁😁
Nyt tässä vaan on sellainen paha ongelma että kun 3. erä pelataan , kuorsaa setä jo niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA
- AnonyymiUUSI
NEITOSET TÄÄN NÄKÖISEN RANE SETÄN https://www.facebook.com/photo/?fbid=101406427782435&set=a.101406451115766 HÖNÖ SETÄN KANSSA PITÄIS HARRASTAA 😂😂🤡🤡 SEN MUNAKIN ON PIENI , PIIPITTÄÄ SIITÄ KOKO AJAN EI RIITÄ NEITOSILLE 😂😁
- AnonyymiUUSI
Kyllä yritin kuvasta korvia etsiä , en löytänyt. HÖNÖN näköinen on ukko. Terhi 18v
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yritin kuvasta korvia etsiä , en löytänyt. HÖNÖN näköinen on ukko. Terhi 18v
Mulla on korvat saatana
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEONRANE kirjoitti:
Mulla on korvat saatana
No missä ne on tuossa kuvassa, saatana!?
- AnonyymiUUSI
Mulla on korvat saatana
Sun puheilla ei ole mitään merkitystä koska kuva kertoo totuuden ja setä tunnetaan muutenkin jo valehtelijana niin ihan sama mitä setä sanoo.
- AnonyymiUUSI
Mulla on korvat saatana
EI NÄY HÖNÖ RANEN KUVASSA KORVIA, PIPITTÄÄ PASKAA RANE SETÄ 😂 MITEN OOT NOIN HÖNÖN NÄKÖINEN PELLE 🤡🤡🤡😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Sun puheilla ei ole mitään merkitystä koska kuva kertoo totuuden ja setä tunnetaan muutenkin jo valehtelijana niin ihan sama mitä setä sanoo.
MULLA ON KORVAT SAATSNAN KUSIPÄÄ
- AnonyymiUUSI
MULLA ON KORVAT SAATSNAN KUSIPÄÄ
Kuva kertoo totuuden , setä valheen. Eli korvia EI OLE. Jos on niin laitat kuvan jossa ne näkyy! Yksinkertaista eikö vaan setä?
- AnonyymiUUSI
Okei! Oon niin kiimassa että saat näyttää sexitaitosi! Tulen töiden jälkeen sun luokse klo 23.30 niin tehdään temput! Ihanaa että lupaat seksiä juuri silloin kun haluan niin tuossa on nyt sitten aika tiedoksesi! Nähdään klo 23.30 siis !
T. Kaino-Vieno 19 v Heinolasta- AnonyymiUUSI
Haittaako jos veli-Vesku tsiikaa vieressä ja piipittää ja runkkaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako jos veli-Vesku tsiikaa vieressä ja piipittää ja runkkaa?
Ei haittaa mutta sedän nukkumaanmenoaika haittaa senkin edestä.
- AnonyymiUUSI
RAUNO KAJANDER HEINOLASTA SAI TIETÄÄ KAIKEN TARPEELLISEN SUSTA
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa mutta sedän nukkumaanmenoaika haittaa senkin edestä.
Kato ku sä KUSIPÄÄ LAITOSPENTU tajusit piipittää jälleen ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä KUSIPÄÄ LAITOSPENTU tajusit piipittää jälleen ITESTÄS
SINUSTAPA ! Minä voin kirjoittaa tänne tunnin kuluttua mutta setä sattuneesta syystä EI VOI 😆
Anonyymi kirjoitti:
SINUSTAPA ! Minä voin kirjoittaa tänne tunnin kuluttua mutta setä sattuneesta syystä EI VOI 😆
Kato ku sä huoran LAITOSPENIKKA TAJUSIT taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Miksi laitoit siitä tynkä munastasi mulle kuvan? 😂 😂 Vittu että se oli säälittävän näköinen!!
Luulit että saat multa pillua ku vedätin sua!! Just oli mun poikkis naimassa mua ihanasti, ihana nukahtaa ja herätä kouluun nyt!
Maija - AnonyymiUUSI
SINUSTAPA! Minä voin kirjoittaa tänne tunnin kuluttua mutta setä sattuneesta syystä EI 😁
Toinen juttu joka on meillä erona on se että setä asuu laitoksessa veljensä loisena ja minä ikiomassa omakotitalossani. Että revi siitä homo!
- AnonyymiUUSI
Tekee mieli munaa... olen rälännyt itseni jo todella märäksi.. olen hieman huppelissa, jos se ei haittaa? Nähdäänkö kohta?
Tule hakemaan minut Lusista autollasi, niin mennään panemaan..🥰
Annukka18- AnonyymiUUSI
JOO VITTU SAATANA ARVASIN TÄMÄNKIN ETTÄ PITÄÄ OLLA METRIN MULKKU JA YHYHYYYY JA SAIN TIETÄÄ KAIKEN MINKÄ HALUSIN
- AnonyymiUUSI
Joudut jatkamaan sooloilua koska setä toteaa kohta että AHA tää oli sitten tässä ja arvasin tämän 😁
- AnonyymiUUSI
Miekii oon räplänt`mulukkuva kun olen lukenut sedän kiihkeitä ilmoituksia. Olisi kiva jytkäyttää kalu sedän kankkuin välliin! Mitkä on sedän kriteerit pojille, onko auto oltava?
Masa 20 v Anonyymi kirjoitti:
Miekii oon räplänt`mulukkuva kun olen lukenut sedän kiihkeitä ilmoituksia. Olisi kiva jytkäyttää kalu sedän kankkuin välliin! Mitkä on sedän kriteerit pojille, onko auto oltava?
Masa 20 vSÄ KUSIPÄÄ HOMO ET EDES HIPASE MUA ILMAN ETTÄ MUN LUU VITOSET ALKAA PUHUU
MUHUN EI HOMOT KOSKE- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ HOMO ET EDES HIPASE MUA ILMAN ETTÄ MUN LUU VITOSET ALKAA PUHUU
MUHUN EI HOMOT KOSKENYT PIKKU KUKKAKEPPI LIIOITTELEE. SINUSTA EI OLE MIHINKÄÄN.
- AnonyymiUUSI
MUHUN EI HOMOT KOSKEÄlä uhoa siellä hintelä rääpäle. Kohta kun sut laitetaan lepositeissä nukkumaan niin siistissä paketissa pysyy luutikkusi ja joudut vaan toteamaan tapahtuneen perseraiskauksen kun sperma valuu anuksestasi laitoslakanallesi 😆
Anonyymi kirjoitti:
NYT PIKKU KUKKAKEPPI LIIOITTELEE. SINUSTA EI OLE MIHINKÄÄN.
Kato ku sä kusipää homo tajusit piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
MUHUN EI HOMOT KOSKEEli et saa edes teksti TV sivulta 897 gayseuraa vaikka sitä haet
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää homo tajusit piipittää itestäs
Kato ku sä kusipää homo et nytkään tajunnut että susta oli kyse! Älykääpiö !
Anonyymi kirjoitti:
Älä uhoa siellä hintelä rääpäle. Kohta kun sut laitetaan lepositeissä nukkumaan niin siistissä paketissa pysyy luutikkusi ja joudut vaan toteamaan tapahtuneen perseraiskauksen kun sperma valuu anuksestasi laitoslakanallesi 😆
Kato ku sä huoran kusipää LAITOSPENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Ai sä olet noin vajaa ettet vieläkään tajua että kaikki puhuu susta. Älykääpiö!
- AnonyymiUUSI
Sinähän siellä laitoksessa olet, emme me muut. Saanen huomauttaa että joudut muuten just nukkumaan niin loppuu sun paskan piipitys ihan näillä minuuteilla 😆
- AnonyymiUUSI
Heipahdus! Kyllä löytyy jos on noin kukava ja muva setä tarjolla! Tavataanko huomenna setä? Lissu 20 v
- AnonyymiUUSI
HINTAHDUS MULKUHDUS JA KYRVÄHDYS! SETÄ PIIPITTÄÄ NUORTEN GAYPOIKIEN PERÄÄN TEKSTI TV SIVULLA 897
- AnonyymiUUSI
Niin asuuko tämä Rauno Heinolan siltakodissa ja saa norkoilla siinä veljensä luona johonkin tiettyyn aikaan asti ennenkuin on palattava laitokselle takasin?
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ LAITOSPENTU TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Noinko jo kohta tapahtuva lääkenukutus saa raunon kiukkuiseksi? Onko helistin pyllyssä ja hippulihäkki lukossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883