Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA HALUAA SUHTEESEE JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
33
157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oli ihanaa kun poikkis nussi mua monta tuntia! Nyt on ihana alkaa nukkumaan ja aamulla herätä kouluun!
Sä luulit että saisit minulta pillua 😂😂😂
Maija - AnonyymiUUSI
Onko alkajalla kaikki asiat kunnossa, kun anelee sivuilla vaikka mitä?
- AnonyymiUUSI
RAUNO KAJANDER HEINOLASTA SAI TIETÄÄ KAIKEN MINKÄ HALUSIKIN
- AnonyymiUUSI
Vammainen setä polkaisi älyn jättiläisenä uuden ilmoituksen 😁😁😁😁
Kyllä kannatti, saat tähänkin ketjuun muutaman mojovan vittuilun vielä ennen kuin mömmöt vievät lopunkin vähäisrn tajunnanvirtasi 😁😁😁😁
Huomisaamuna laitosaamupuuron jälkeen taas jatkamaan 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA- AnonyymiUUSI
48VUOTIASÄIJÄRANEONRANE kirjoitti:
Huoran pentu PENTTI HIRVONEN PIIPTTÄÄ ITESTÄÄ
Huoran ja vammaisen jälkeläinen Heinolan kerpeikkari ei tajua taaskaan että sedästä oli puhe. 😁😁😁😁
Piipitä sinä hiiri vaan yksinäs! 😁😁😁😁
Tee taas uusi ilmoitus niin helpottaa 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA Anonyymi kirjoitti:
Huoran ja vammaisen jälkeläinen Heinolan kerpeikkari ei tajua taaskaan että sedästä oli puhe. 😁😁😁😁
Piipitä sinä hiiri vaan yksinäs! 😁😁😁😁
Tee taas uusi ilmoitus niin helpottaa 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARAKusipää huoran LAITOSPENIKKA PENTTI HIRVONEN PIIPTTÄÄ JÄLLEE ITESTÄÄ
- AnonyymiUUSI
Kusipää huoran LAITOSPENIKKA PENTTI HIRVONEN PIIPTTÄÄ JÄLLEE ITESTÄÄ
Luulit oikeasti saavasi minulta seksiä, ei vittu miten tyhmä oot!!
Oli ihanaa kun poikkis nussi mua isolla kalullaan!!
Maija - AnonyymiUUSI
Ei. Ei. Ei. Yritä edes ymmärtää,vaikka oonkin piipittävä gaytekstitv sivulla pillittävä ulisija
- AnonyymiUUSI
Huoran ja vajakin jälkeläinen setä rane eli HOMOTERO ei vieläkään tajunnut että hänestä oli puhe edelleen. Juuri sinusta pöljästä sedästä joka 20 minuutin kuluessa katoat foorumilta sattuneesta syystä koko päivän täällä piipitettyäsi 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ ON. KAINO-VIENO HALUAA SINUA 23.30.
- AnonyymiUUSI
Pyh!
Tyhjiä oli sedän suuret puheet että siltä saa seksiä aina kun haluaa. Eihän se impotentti pystynyt edes vastaamaan treffi ehdotukseen klo 23.30 vaikka menisin sen luokse. Pyh mikä pettymys koko ukkeli.
No en kyllä antaisi sille nyt enää muutenkaan kun sain Pentti Hirvoselta kuvan sedän munasta 😬 Kauhee nysä yök!
T. Kaino-Vieno Anonyymi kirjoitti:
Pyh!
Tyhjiä oli sedän suuret puheet että siltä saa seksiä aina kun haluaa. Eihän se impotentti pystynyt edes vastaamaan treffi ehdotukseen klo 23.30 vaikka menisin sen luokse. Pyh mikä pettymys koko ukkeli.
No en kyllä antaisi sille nyt enää muutenkaan kun sain Pentti Hirvoselta kuvan sedän munasta 😬 Kauhee nysä yök!
T. Kaino-VienoVITTU MÄ TOLLASELTA SAATANAN KUSIPÄÄ LTÄ MITÄÄ PILLUA EDES HALUA
YKS ASIA ON ETTÄ SÄ ET TAJUA ETTEI KAIKILLA OLE AUTOAAnonyymi kirjoitti:
Pyh!
T. Kaino-VienoVoin vielä lisätä että sä et oo mun munaa nähny
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyh!
T. Kaino-VienoSetä tietää susta jo kaiken
- AnonyymiUUSI
VITTU MÄ TOLLASELTA SAATANAN KUSIPÄÄ LTÄ MITÄÄ PILLUA EDES HALUA
YKS ASIA ON ETTÄ SÄ ET TAJUA ETTEI KAIKILLA OLE AUTOANo mutta sun kaltaisella Casanovalla se olisi suorastaan edellytys, onhan sulla tyttöjä joka sormelle!
- AnonyymiUUSI
YKS ASIA ON ETTÄ SÄ ET TAJUA ETTEI KAIKILLA OLE AUTOASETÄ ON HOMO. TULEE TÄNNE VAAN UHOAMAAN. HETERO MIES HALUAA KYLLÄ PILLUA JOS SITÄ TARJOTAAN.
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ ON HOMO. TULEE TÄNNE VAAN UHOAMAAN. HETERO MIES HALUAA KYLLÄ PILLUA JOS SITÄ TARJOTAAN.
Kato ku sä huoran kusipää homo penikka tajusit piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
YKS ASIA ON ETTÄ SÄ ET TAJUA ETTEI KAIKILLA OLE AUTOAEthän sinä homo uskaltanut edes vastata!! Kaiken lisäksi sinä et tajua että kaikilla normaaleilla sun ikäisilläsi miehillä on auto. Että runkkaa vaan siellä muiden laitosasukkien kanssa yksinäs, kukaan ei halua tynkäkikkeliä joka laitetaan nukkumaan lasten aikaan.
T. Kaino-Vieno - AnonyymiUUSI
Voin vielä lisätä että sä et oo mun munaa nähny
Olenpa nähnyt. Ainoa asia missä olet ollut rehellinen on ainainen ulinasi sen pienuudesta. En ennen sen kuvan näkemistä tosin uskonut että se voi olla NIIN PIENI 😆
T. Kaino-Vieno - AnonyymiUUSI
Kato ku sä huoran kusipää homo penikka tajusit piipittää itestäs
Jos olisit hetero olisit mennyt Kaino-Vienoa hakemaan vaikka taksilla. Todistit taas olevasi huora äitin PENIKKA joka on HOMO.
Anonyymi kirjoitti:
Olenpa nähnyt. Ainoa asia missä olet ollut rehellinen on ainainen ulinasi sen pienuudesta. En ennen sen kuvan näkemistä tosin uskonut että se voi olla NIIN PIENI 😆
T. Kaino-VienoSÄ KUSIPÄÄ ET OO NÄHNY MUN MUNAA
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ ET OO NÄHNY MUN MUNAA
Se sun munan kuva jonka laitoit liikkuu aika nopeasti täällä nyt.
Se on niin lyhyt!! Olisit edes ajellut karvat ensin!! - AnonyymiUUSI
Kyllä olen nähnyt, itse tyhmyyksissäsi annoit sen kuvan yhdelle joka kusetti sinua. Ei ollut kuulemma temppu eikä mikään huijata sitä kuvaa koska olet niin perkaleen tyhmä.
On onnesi että sulla on edunvalvoja, pankkitunnuksesi olisi huijattu muuten sulta joka päivä vaikka sun tilisi saldo tuottaakin huijareille ihan hirveän pettymyksen 😆
T. Kaino-Vieno Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen nähnyt, itse tyhmyyksissäsi annoit sen kuvan yhdelle joka kusetti sinua. Ei ollut kuulemma temppu eikä mikään huijata sitä kuvaa koska olet niin perkaleen tyhmä.
On onnesi että sulla on edunvalvoja, pankkitunnuksesi olisi huijattu muuten sulta joka päivä vaikka sun tilisi saldo tuottaakin huijareille ihan hirveän pettymyksen 😆
T. Kaino-VienozKATO ku sä kusipää lutkan pentu tajusit piipittää itestäs
Anonyymi kirjoitti:
T. Kaino-VienoSä lutkan pentu et oo nähnyt mun munaa
- AnonyymiUUSI
EIHÄN SITÄ NÄEKKÄÄN KUN SUURENNUSLASILLA!
Anonyymi kirjoitti:
EIHÄN SITÄ NÄEKKÄÄN KUN SUURENNUSLASILLA!
Piipitä saatanan huoran pentu itestäs vaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. Kaino-VienoSetä on eilisestä asti ollut paniikissa kun tajusi että laittoi oikeasti sen aidon munan kuvan "Maijalle" ja nyt kuva leviää!!
- AnonyymiUUSI
zKATO ku sä kusipää lutkan pentu tajusit piipittää itestäs
Sinua näyttää ottavan oma tyhmyytesi kupoliin. Se on hyvä mielentila kaltaisellesi yksinkertaiselle kusipäälle joka valehtelee koko ajan. Kiehu siellä liemissäsi, me muut emme joudu nukkumaan kuten sinä vaan nauramme koko jengi sun munakuvallesi joka kusetettiin sinulta kuin tikkari pikkulapselta 😆
T. Kaino-Vieno
- AnonyymiUUSI
Ai että on kohtelias, huumorintajuinen ja hyvin käyttäytyvä setä.
- AnonyymiUUSI
Ja joka joutui yllättäen poistumaan palstalta klo 23.00 kuten kaikki tiesivät 😁😁😁😁😁
Olipahan taas viihdettä servata tuota kun se sitä oikein kerjäsi. 😁😁😁😁
Eihän sitä enää usein jaksa härnätä kun se on niin itseään toistava ja tylsä. Sedän hokemat vähäiset fraasit on äkkiä kuultu eikä vuodet vieriessään tuo mitään kehitystä 😁😁😁😁
Päin vastoin sedän manian vallassa tekemät ilmoitukset vievät nykyään siltä jo lähes kaiken vapaa-ajan ja kun MTV3 gay Chat lopetti niin sekin kuorma ilmoituksia siirtyi tänne 😁😁😁😁
Kyllähän siitä olis parasta jonkun tehdä huoli-ilmoitus Heinolan sossutädeille niin saisi tämänkin palstan siistimmäksi mutta liekö niillä mielenkiintoa kun tuo varmaan hyvin tiedetään toivottomaksi tapaukseksi ja voivat meinata että sedän veli vahtisi sitä sen verran ettei isompia ihmeitä aiheuttaisi. Tosin tuntuu siltä että se veli antaa pöljän remuta netissä kuinka paljon vaan jotta siitä ei olisi enempää häiriötä ja vaivaa kun on korvaton pää koko ajan ruudussa kiinni 😁😁😁😁
T. Pentti Hirvonen HINTHAARA
- AnonyymiUUSI
On taas tuutulaulut sedälle laulettu, taikasauva kairattu pyllyyn (ilman käsiä😂😂😂) ja lämpimän ruiskahduksen, sekä lääkkeiden avulla luulisi nukuttavan aamuun saakka😁😁😁.
Hm, se onkin jo maanantaiksi vaihtunut ja ehkä muutaman tunnin kuluttua voimme katsoa uusia ilmoituksia🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893