hei! voisiko joku kertoa hiukan millainen se metsästyskortin tentti on? olen kuullut että se on monivalintatentti, mutta kuinka paljon siinä on kysymyksiä ja monta virhettä saa olla? itse olen lukemassa juuri siihen tenttiin tarvittavaa kirjaa, ja kiinnostaisi tietää kuinka paljon arviolta joutuisin lukemaan :D kiitos tiedoista! :)
metsästyskortista
6
672
Vastaukset
- vanhaa_tietoa
muistaakseni se on sellainen oikein-väärin tentti, jossa on 10 eläintunnistusta...
siitä on kyllä jo aikaa yli 10 vuotta kun mä sen suoritin... käy osoitteessa www.riista.fi, ne on mkj:n sivut...
samaisilla sivuilla on myös keskustelufoorumi, jossa voit vaihtaa mielipiteitä tuoreempien korttien omistajien kanssa...Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin.
Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.- kingpin
tkutytteli kirjoitti:
Silloin kun itse kävin tuli 60 kysymystä ja 6 sai olla väärin.
Kysymykset olivat laidasta laitaan, jotkut aivan typeriä, kuten mitä teet jos haulikon piippuun menee lunta, yksi vaihtoehto oli että sulatat sen pitämällä piippua nuotiolla yms.
Itsekin jätin nahan käsittelyn melkein kokonaan lukematta, tuli kuitenkin kysymyksiä sieltäkin.
Eli kyllä kannattaa lukea kaikki alueet.ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin
- usvakettu
kingpin kirjoitti:
ennen oli 60 kys 6 väärin nyk 60 kys 9 väärin
Meillä sai olla 8. Kannattaa käydä testiin valmentava kurssi, jos on mahdollisuus. Siitä on hyötyä.
Onnea matkaan!
- ite
mä just toissapäivänä kävin suorittamassa
metästyskortin.. siinä tentissä on 60
kysymystä, joissa on 3 tai 2 vastausvaihtoehtoa.
vain yx on oikein. Tentissä saa olla korkeintaan
8 väärää vastausta! Sain ite tentin läpi nollalla
väärällä vastauksella..;).. mutta lukea kannattaa, ja käyttää päätä sit tentissä!
siihen yleensä käydään sellanen kolmipäivänen
kurssi.. ja siihenhän luetaan Metsästäjän opas-kirjat (2). - mettästäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058