Vihdoinkin olen lähdössä jonnekin ulkomaille lomailemaan. Tarkoitus on mennä Prahaan tulevaksi viikonlopuksi. Mutta nuo säät: Suomessa hellettä, Prahassa 9-13 astetta ja sateista. No, mitä sitten vois tehdä, kun ilmatkin on noin huonot ja ulkona ei kovin kauaa tarkene. Tietenkin voisi juoda halpaa olutta, vaan koska vaimo on raskaana(mukana reissussa), jäänee se harrastus väliin. Eli pitääkö sitä vaan istua huoneistossa ja katsella kaapeli-tv:tä vai voisiko joku ennustaa paremmat ilmat?
Hyvä tuuri
5
789
Vastaukset
- Lucie Bila
Ei tuo sääennuste ihan noin pahalta näytä. Itse kattelin netistä (www.weatheronline.co.uk)että noin 20 astetta pitäis olla päivällä. Ihan riittävän lämmin ilma Prahaan, helteellä siellä on vaan tukalaa.
- årjy
Eli toivottavasti sinun tiedot pitäisivät paikkansa. Itse otin tietoni cnn:n sivuilta.
- årjy
årjy kirjoitti:
Eli toivottavasti sinun tiedot pitäisivät paikkansa. Itse otin tietoni cnn:n sivuilta.
Onneksi nuo minun tiedot olikin yön alimmat lämpötilat, eikä päivän ylimmät. Meinas jo järki mennä..
- Lucie Bila
årjy kirjoitti:
Onneksi nuo minun tiedot olikin yön alimmat lämpötilat, eikä päivän ylimmät. Meinas jo järki mennä..
Ihmettelinkin jo, että olis ollu varmaan ennätyskylmä ilma Prahassa jos alle kymmenen asteen huitelis heinäkuussa :)
- westend
årjy kirjoitti:
Mutta toisaalta Prahan matkailijaa saattaa väsyttää liian kuumakin ilma. No se on makuasia, onhan Prahassa paljon virvoittavia keitaita eli ravitsemusliikkeitä joissa voi piipahtaa ja monet ovat vielä kellariravintoloita jos on liian kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887