Voiko alle 18 vuotias mennä lavatansseihin?
Ei mihinkään baariin vaan ihan tanssilavalle...
Mitä ajattelette?Outooko?
Nuori lavatansseissa?!
9
1374
Vastaukset
Juu,sekaan vaan!Eihän se outoa ole,höpö,höpö!
Itsekin nuori ja lavatansseissa pyörin melkeinpä joka viikonloppu!:)
Rohkeasti vaan mukaan!:)- Henna
Kiitos vastauksistanne!!:)
Olen käynyt lavatansseissa jo monta kertaa myös tanssitaitoa löytyy.Mut päätin vain kysyä,kun aina joskus tulee sellainen olo,et onko täänyt noiden mielestä outoo yms.
Kyllä minä taidan ainakin lempiartistieni ja -bändieni keikoilla käydä tästä eteenpäinkin... - mies 38
Henna kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne!!:)
Olen käynyt lavatansseissa jo monta kertaa myös tanssitaitoa löytyy.Mut päätin vain kysyä,kun aina joskus tulee sellainen olo,et onko täänyt noiden mielestä outoo yms.
Kyllä minä taidan ainakin lempiartistieni ja -bändieni keikoilla käydä tästä eteenpäinkin...No ei sitten YHTÄÄN tunnu "oudolta" ja vielä vähemmän vastenmieliseltä kun näkee nuoria lavoilla! Päinvastoin! Oikein hyvä mieli tulee! Enemmänkin joskus v***taa kun EI näy yhtään nuoria vaan pelkkiä vanhuksia ja keski-iän jo ylittäneitä. Näin pienillä maalais-kesälavoilla pohjanmaalla päin ja varsinkin kun orkesterina on joku mettäkylä humppapumppu vuodelta -35 joilla ei enää äänikään irtoa kurkusta...
- Mäkkihöperö
Lavatansseillahan ei ole anniskelua eikä siis alaikärajaakaan
- Päivi
On useimmissa tanssipaikoissa anniskelu, mutta anniskelualue on usein (varsinkin kesäpaikoissa) rajattu, joten anniskelu ei vaikuta tanssipaikan ikärajaan.
Mutta kysymys koski lähinnä kai, ei juridista puolta, vaan sitä olisiko nuoren lähteminen lavoille "outoa".
Onhan se sitä varmaan lavoilla käymättömien kavereiden mielestä, mutta ei kyllä lavoilla käyvien ihmisten! (Ja kavereillehan voi kertoa menevänsä esiintyjää katsomaan, niin eivät pidä ehkä niin outona;)
Eniten nuoria (myös ala-ikäisiä) käy Varsinais-Suomen lavoilla (Valasranta, Auran nuortentalo, Laurilan lava, Särkkä).
- Mies
Itse ollut 17-vuotiaana ekan kerran lavalla(,kohta 20v mies,) ja ihan positiivinen vastaanotto :)
Pääkaupunkiseudun lähellä Pavi(ke,pe), Riutanharju,(ke, la) Kolmilammi(su), suluissa siis, milloin nuorempaa väkeä paikalla. Ja sitten tietysti varsinais-Suomen lavat esim Valasranta..aina täynnä nuoria, tosin tanssitaito vaihtelevaa(,jos sitä toisilla onkaan?)- tytsy
Mä aloin ite käymään kolme vuotta sitten lavoilla eli olin sillon 16 vuotias. Kyllähän sillon alussa oli vielä vähän orpo olo, kun kuuluin lavoilla kävijöistä nuorimpiin, mutta nyt sulaudun jo hyvin joukkoon ;). Tosin nyt on jääny tanssiharrastus vähän vähemmälle, kun ei ole ollu tanssipaikoille kyytiä, eikä kaverit ole kovin halukkaita lähtemään mun kanssa lavatansseihin. Yleensä oon joutunu tulemaan vanhempien seurassa. Olis mukava löytää tanssikavereita niin pääsis useemmin tansseihin ja ei tarviis harmitella, kun kaikki hyvät esiintyjät jää näkemättä!
- Päivi
tytsy kirjoitti:
Mä aloin ite käymään kolme vuotta sitten lavoilla eli olin sillon 16 vuotias. Kyllähän sillon alussa oli vielä vähän orpo olo, kun kuuluin lavoilla kävijöistä nuorimpiin, mutta nyt sulaudun jo hyvin joukkoon ;). Tosin nyt on jääny tanssiharrastus vähän vähemmälle, kun ei ole ollu tanssipaikoille kyytiä, eikä kaverit ole kovin halukkaita lähtemään mun kanssa lavatansseihin. Yleensä oon joutunu tulemaan vanhempien seurassa. Olis mukava löytää tanssikavereita niin pääsis useemmin tansseihin ja ei tarviis harmitella, kun kaikki hyvät esiintyjät jää näkemättä!
Itse aloitin vasta 27-vuotiaana ja otti TODELLA päähän, etten ollut tajunnut aloittaa aikaisemmin!!! Ystävät, jotka lavoilta sain, olivat minua 5-10-vuotta nuorempia ja jotkut heistä olivat aloittaneet lavatanssit jo vuosia aiemmin! Silloin harmitti olla aloitteleva "vanhus". (Edelleen sama fiilis lindyn osalta...)
- NINA
Tottakai voi,,, lavoillahan käy paljon sinun ikäisiäsi.... siiä vaan rennosti mukaan... ei lavat ole enää mitään " vanhojen mummojen ja pappojen paikkoja " vaan siellä käy kaikenikäisiä.
Toki joissain paikoissa on A-oikeudet mutta kertomalla halusta tulla tanssimaan yleensä on ovimiesten kanssa selvitty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778