munkin puolesta...... ihana ilma ja niinpäinpois...... eikä edes kankkunen vaivaa..... :))))))) tänään vaan rannalle ja jos sitä sinne terassille lähtis.....:))
huomenta.......
8
253
Vastaukset
..ei saa jäädä kotiin hautumaan..
BBrunetti kirjoitti:
tän aamun haudotan itseäni........ koneen edessä.....:)))))
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
pervokki kirjoitti:
..oon kuuma tai siis on kuuma ja ajattelin hauduttamisen sijaan viilentää itseni suihkussa..
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
BBrunetti kirjoitti:
kovasti kuuma..... suihku silloin hmm.... tekis ehkä hyvää.... kylmä sellainen....;)
..hrrrr jäähileinen suihku..
pervokki kirjoitti:
..hrrrr jäähileinen suihku..
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
BBrunetti kirjoitti:
no piristikö suihku.......tekikö kylmyys tepposet......;)
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
pervokki kirjoitti:
..kuvittelin ja haaveilin vaan.. kohta toteutuu..
suihkuun..... tai ehkä kerkesit käydä..... mäki jäin haaveilemaan sukkakorin kimppuun ku pareja etsin.... näitkö kärpästä katossa..... :)) toivottavasti et huuhdellut sitä viemäriin;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491