Onko turkkiin lähtijöitä 20.8?Tääl ois 4 iloista bilettävää nuorta lähössä...ikähaarukka 23-29 vee...jo toista kertaa alanyaan bilettämään,toiset porukasta jo viidettä kertaa...Ois kiva tutustua ja bailata yhdessä! Ollaan matkassa 3 viikkoa!!
Turkkiin lähtijöitä!!
Maikki
4
1312
Vastaukset
- joo
varokaa pommeja
- yürek
Joo, mä olen lähdössä antalyaan kylläkin samana päivänä ja deturilla.Alanyassa kyllä käymään mennään moikkaa kavereita=)Ikää on sen 30v.
- jerter
Ei kannata lähtee. Tulee ripuli kun pääsette suomeen. Aika paskainen paikka.
- MinDe
Moips!!! Oon lähdössä jätkäkaverin kanssa 20.8. Alanyaan. (21 ja 25v.)Ollaan viikko! Olis tosi kiva nähdä suomalaisia ja mennä isommalla porukalla baareileen!! Mihin hotelliin meette?
Mennään Luxoriin. Ite oon ollut Alanyassa kaks kertaa. Toiselle meistä ensimmäinen kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813