Kerran pappa etsi piippuaan. Se syytteli miniää,
että se on hävittänyt piipun. Johon miniä:
- Näyttää taas olevan suupielessäsi. ;)
Tupakista
9
509
Vastaukset
- jpntar
sopii miehelle..Tai, liekö sekin kiinni siitä, että kasvoin ja totuin pienestä pitäen piipun "kanssa"...kun setäni oli piippumies henkeen ja vereen. Piippu roikkui suupielessä aina...silloinkin, kun menimme kokemaan verkkoja...joka paikassa se oli siinä:))) Mitähän piipputupakkia se olikaan, kun tuoksui niin hyvällekin...KILTAko...:)
- ggnojoP
Enoni poltti "laivuri"-piipputupakkaa ja kiltaan-
kin koski, jos ei muuta löytynyt.
Tupakan nimeä en muista.
Kun itse aikoinani maistelin piippua, ei maku
vastannut tuoksua... :DDD
Täytyy myöntää, että hyviä hajumuistoja tuli. :) - jpntar
ggnojoP kirjoitti:
Enoni poltti "laivuri"-piipputupakkaa ja kiltaan-
kin koski, jos ei muuta löytynyt.
Tupakan nimeä en muista.
Kun itse aikoinani maistelin piippua, ei maku
vastannut tuoksua... :DDD
Täytyy myöntää, että hyviä hajumuistoja tuli. :)tuota aikaa ..*huoks*..metsällä, kalassa, verkoilla...ja sitä piippua..:)))Junaa kerran odottaessani aistin tuon tutun ja turvallisen tunteen, kun näin eräällä miehellä asemalla junaa odotellessani juuri samanlaisen rikkinäisen puseron kuin sedälläni oli aina metsällä..
jpntar kirjoitti:
tuota aikaa ..*huoks*..metsällä, kalassa, verkoilla...ja sitä piippua..:)))Junaa kerran odottaessani aistin tuon tutun ja turvallisen tunteen, kun näin eräällä miehellä asemalla junaa odotellessani juuri samanlaisen rikkinäisen puseron kuin sedälläni oli aina metsällä..
Jossain jårven jäällä,klani tuoksuu joka säällä.
- jpntar
RamiKS kirjoitti:
Jossain jårven jäällä,klani tuoksuu joka säällä.
se tuoksuu hyvältä ...niin...joka säällä??
- (.)Y(.)
jpntar kirjoitti:
se tuoksuu hyvältä ...niin...joka säällä??
parhaan tuoksuinen.. ;))
Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?... (.)Y(.) kirjoitti:
parhaan tuoksuinen.. ;))
Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?...on yksi työkaveri, englantilainen,joka polttaa aina takapihalla piippua, ja tuoksu on välillä viedä jalat alta....Mitähän se ajattelisi, jos pyörtyisin joku päivä silkasta tuoksunautinnosta...:))))
- jpntar
(.)Y(.) kirjoitti:
parhaan tuoksuinen.. ;))
Jos nyt voi sanoa, että se tuoksuu?...noinko se kirjoitetaan..?
jpntar kirjoitti:
noinko se kirjoitetaan..?
Voi juku ja kohta tulee-kai-8kk täyteen tupakoimattomuutta,ehkä paras muistella sitä jälkimakua.Ei voi mitään hajuaisti on ihmisen pitkämuistisin aisti,esim tervantuoksu yhdistettynä airon narinaan ja lokin kirkaisuun-vau mitä mielikuvia se saakaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187