eli miten menitte FF-pelit läpi ensimmäisellä läpipeluu kerralla? Tuskailitteko yksin ilman minkään tai kenenkään apua ja yrititte kaikki ongelmat ratkaista ilman että olisitte heti juosseet koneen ääreen hakemaan vastausta? Vai käytittekö hyväksenne kaikki netistä löytyvät keskustelupalstat ja oppaat vai vaivasitteko kaverianne tehden tämän hulluksi?
tämmönen kysely
11
648
Vastaukset
- Remus..Lupin
FFx;sän pääsin läpi ilman apua muuten paitsi että pyysin apua jechtin taisteluun
- Lilyana
FF IX:n pääsin läpi heti tuosta vain. Ainoastaan kaverin apua pyysin toisen ja kolmannen cd:n aikana, jotta voisin lainata tämän pleikkaria (omani oli vielä tällöin surkeassa kunnossa eikä suostunut pyörittämään levyä kunnolla). VIII:n pääsin kanssa ilman apuja. Mitä nyt taas piti kaverin konetta lainata. VII:hin olen taas hiukan käyttänyt apuja tyyliin, miten saada se ja se summoni tai miten hankkia kultainen chocobo jne... X:ssä ei vastaavasti ollut mitään onkelmaa läpipääsemiseksi. X-2:ta ei puhuta. Loput Finalit (I-II,IV-VI) olen sitten ilman mitään oppaita sun muita tahkonnut läpi.
- Spherimorph
Pääsin FFIX:n ja FFX:n ilman mitään apua. Muuten jos käyttäisi joitakin tyhmiä apuja siinä menee koko peli ilo hukkaan. Eikä pelaamisessa ole mitään haastetta. Muita Final Fantasyja en ole ehtinyt pelata.
- viimeinen fantasia
FFIX ja FFX menin läpi ilman mitään apuja.
FFVII muutamassa pomossa jouduin etsimään apua netistä. muita en sitten ole vielä pelannut läpi. Paljon kivempi pelata ilman neuvoja ja apuja.......
- yuna-rikku-paine
itse pelasin VII:n ja VIII:n läpi äänettömällä mustavalkotelkalla (värit :musta,harmaa,valkoinen)
X ja X-2 meni 100 prosenttisesti läpi ekalla yrityksellä. olen kyllä kattonut läpipeluuohjeet ja olen onnellinen,että pääsin 7-8 läpi niin surkealla telkalla
1-3 meni läpi (pc) ilman mitään apua. Yksinkertainen selitys:
Menin ff7, ff9, ff10 ja ff10-2:sen alusta loppuun ilman opastusta tai apua..kasia en ole vielä päässyt, mutta yritän parhaillaan päästä sitä läpipelu-ohjeen avulla...- BubbleGirl
...hoidin asiat ihan itse. Mää en silloin näistä netin syvitä uumemista tiennytkään siinä iässä, joten piti sählätä pelit läpi itsekseen.... kuten kaikki pelit pitäisi. JÉnsikerralla ei KOSKAAN pitäsi kysyä apua, koska pelistä menee into, jos kaikkeen saa valmiin vastauksen.
- diabolos
oli suureksi avuksi kun olin viellä ihan maitokarvoissa, ja silloinkin vain teknisissä, tyyliin mihin kursori katosi, ongelmissa . Nettiä en ole ikinä läpi pelaamiseen tarvinnut.
Ainut kerta jolloin muistaisin tukeutuneen, johonkin muuhun oli silloin joskus kauan aikaa sitten typeränä nulikkana FF6:n Vargas matsissa. Serkku jolta ostin pelin tuli käväisemään, ja hei selitäpäs miten tämä hoituu, ja serkku että näin ja peli eteni sitten loppuun kasetin muistin tyhjentyessä pariin kertaan. Ah ntsc kasetit pal koneessa.
Ja tyylinä on aina ensimmäisellä pelikerralla suinpäin loppupomoon, ilman hyper kyber aseita ja summoneita. Näin yleisesti helppona pidetty FFX:n Braskas Final Aeon venyi mukavaksi 30-40min kahakaksi.
No mutta tokalla kerralla haluan lähes kaiken, ja silloinhan on usein turvauduttava lunttailemaan.- G'Force
Pelattiin porukassa (no me oltiin 2 jäbää) FFVII läpi ja ainut mitkä katottiin netistä oli Gold Chocobo ja mistä saa Luck ja Power Sourceja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294