lomalle tulleet belgialaiset

frank5

allianssin lomalle tulleet "vahvistukset". mitä mieltä olette voiko maalivahti päästää viisi maalia niin ettei saa ennen sitä yhtään torjuuntaa. haiskahtaa hiukan sopupeliltä. aikamoinen välkky se belgialainen valmentaja kun laittaa kaikki ns.vahvistukset kentälle tuskin hellä oli edes muuta mukana kuin veikkauskuponkeja ja lomavaatteet. ja tämä tj. sanoo että suomi jalkapallon taso on surkeaa ja nyt siihen tulee loppu! no tuliko??? liekkö belkiassa sen tasokkaanpaa. ps. tämä on minun mielipide.

10

1956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ginitiainen

Siinä on taas sinisilmäisiä helposti höynäytettäviä suomalaisia kustu oikein urakalla silmään. Vai juotettiinko ne pomot niin känniin, etteivät muista mitä tuli luvattua ja allekirjoitettua.
      Suomalainen urheilujohtaminen on maailman suurin ja huonoin vitsi!!

• frank5

totta

• mieltä ...
        frank5 kirjoitti:

totta

oon samaa mieltä että allianssia on kusetettu vedätetty pahemman kerra. sopupeli .

• frank5
        mieltä ... kirjoitti:

oon samaa mieltä että allianssia on kusetettu vedätetty pahemman kerra. sopupeli .

kiitos kun kerrankin jotkut on kanssani samaa mieltä

• PELKIA!

PISTER ON PELKIALAINEN. KYLLÄ SE TAITAA!

• Hessu

Vissiin belgialaiset luuli, että ne on sata kertaa parempia futaajia ku suomalaiset ja että ne voi heittää Hakaa vastaan jotain ö-luokan pelaajia ja voittaa! HAH! Siinä se tuli nyt todistettua miten hyviä ne belgit on. Ja eikös muuten Suomi murskannut Belgian jotain 5-1 muutama vuosi sitten...

• Sopuilija

Ei hele kun naurattaa toi touhu! Saatiin sitten Vantaan futisjoukkueellee oikein ulkomaalaiset omistajat. Luultiin varmaan että Allianssista tuleepi eurooppalainen mahtiseura :)! Hahahahah, toivottavasti joukkue tiputetaan liigasta. Hahah, hyvä konsepti. Ostetaan jostain pikkuseurasta osake-enemmistö, pistetään häviämään suurinumeroisesti ja korjataan vedonlyönnillä voitto kotiin. Allianssi R.I.P !!!!!! Hahahahahahahah

• blackmagictiger

VEIKKAAN ETTÄ NYT SPLÄN PITÄISI TEHDÄ TÖITÄ TÄN ALLIANSSI ASIAN ETEEN.TOUHU MUISTUTTAA EPÄILEMÄTTÄ FC JOKEREITA JA JAZZIA < MÄNNÄ VUOSILTA < NO JAZZHAN ON JUNNUTASOLLA VIELÄ OLEMASSA MUTTA EI ENÄÄ AIKUISISSA.ESIM P-IIROT LIIGAAN ALLIANSSIN TILALLE TAI JOKU ATLANTIS..

• jokkesimo

mitään vitun pallo-iiroja liigaan? ei sinne ketään tarvii nostaa kesken kauden

• blackmagictiger

No ketä sä sitte sinne liigaan ajattelit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe