....nykypäivän naiset siistivät alapäätä enempi tai vähempi, mutta koska miehet tajuavat vastavuoroisesti saman!? Tapailtuani erästä miestä hetken aikaa päädyimme samaan petiin viikonloppuna ja herranen aika mikä metsäläinen hän olikaan alapäästään... meni kyllä niin fiilikset että nyt etoo ajatuskin mistään intiimistä hänen kanssaan.... oon todella kamppaillut tän asian kanssa, mutta kiinnostus nyt vaan kertakaikkiaan lopahti tällaseen asiaan...
miesten karvat
14
4215
Vastaukset
- Filemon
Käymään minun luonani kylässä, niin löydät jotain mitä ei enää siistimmäksi saa...
Kieltämättä ero alkuperäiseen on huomattava. Rintalihasten alapuolelta et löydä karvan karvaa ennen polvia. 90% poistin vahalla, joten ei pitäisi sängenkään sulohuuliasi pistellä... Arimpiin paikkoihin käytin toki höylää. Eli on tämä juttu jossain ymmärretty... - pm.mies
Kyllä ne miehet perässä tulee... Kestää jonkin aikaa, ei kannata hätäillä ko. asian kanssa.
Itse olen ajellut 15v:ta ja pitänen asiaa kovin tavanomaisena. Asia tosin lähti liikkeelle oman hygienian kautta, ei seksin. Seksi tuli kuvioihin myöhemmin, kun aloin kiinnostua kieliseksistä! Olen näet kovin karvainen mies,tässä syy! Ilokseni toteaisin, tavanneeni posliineja naisia. Olivat jos mistäkin syystä ajelleet puhtoiseksi! En tiedä miten menettelisin, jos kohdalleni osuisi täys metsä. Ehkäpä se kieli seksi voisi jäädä sikseen? Mene ja tiedä. Ymmärrän täysin, kokemasi tilanteen.
Olisin itsekkin, hämilläni edellä mainituin syin. - ei ole koskaan
miestä es nähny,puhuu raasu pikku poikien kokemuksella,sääli.
- S.Connery
Pallit ajelen säännöllisesti ja muu karvoitus trimmataan siistiksi, mutta kiiltäväksi silopojaksi ei tätä miestä saa.
En näe mitään järkeä vahata sääriä, reisiä, käsiä, rintaa, vatsaa ja persettä. Kukapa tahtoisi kokovartalosängen? Miettikääpä sitä itsekin naiset.
Kyllä naisten säärikarvat ja alapään karvoitus ovat paksuimillaankin miesten vastaavia hennompia. Jos lähtisin vahaamalla poistamaam karvojani niin kyllä siinä kyynelten lisäksi vertakin vuodatettaisiin. - ztp
miesten karvattomuuteen vielä. Itse olen ajellu n.10v enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja nyt pari vuotta ollut "trimmattu". Saunailloissa ja muissa tilanteissa jossa riisuunnutaan kuulee vittuilua kokoajan. Ja monet suhtautuu aika negatiivisesti.
Jalat, vatsan ja "bikini"-rajan vaksaan. Kainalot, pään ja pallit otan höylällä. Malleja on ollu useita, nyt kiitorata. Ainakaan minulla ei ole karvotus lisääntynyt tai paksuuntunut ajelun takia.
Alussa karvaton kroppa tuntu seksikkäältä, mutta nyt karvat tuntuu "likaisilta" ja karvattomuus luonnolliselta.
Rohkeesti vaan miehet höylä käteen ja annetaan naisten ihailla ja maistella puhasta mieskroppaa. Paula ei ole ainoa karvoista järkyttynyt.- Ruinaldo
Oikea mies ei ajele vartalokarvojaan. Eri asia ovatkin sitten hinttarit ja muut puppelipojat..
- ztp
Ruinaldo kirjoitti:
Oikea mies ei ajele vartalokarvojaan. Eri asia ovatkin sitten hinttarit ja muut puppelipojat..
ajattelee omilla aivoillaan, eikä ole jäänyt Kekkosen-aikaan. Homo tai ei, niin oman kropan voi koristella (tatskat, lävärit) tai sheivata just niinku tuntuu.
Mistä saisi suomi-pojalle sen verran itseluottamusta että uskaltaisi tulla 2000-luvulle. - Jusna
ztp kirjoitti:
ajattelee omilla aivoillaan, eikä ole jäänyt Kekkosen-aikaan. Homo tai ei, niin oman kropan voi koristella (tatskat, lävärit) tai sheivata just niinku tuntuu.
Mistä saisi suomi-pojalle sen verran itseluottamusta että uskaltaisi tulla 2000-luvulle.Tottakai mä ajelen mun alapään karvat, en ehkä joka kerta kaikkia pois ja malli vaihtelee, mutta silti en ole ikinä miehen kanssa seksipuuhissa ollu et tää kyl nyt todistaa ton sun väittämän täysin vääräks.. mut juntit ei tajuu mitä menettää ku pitää esittää niin tosimiestä että kaikki kaunis ja hyvännäkönen on homojen hommaa.. painelkaa vaan niissä nappiverkkareissa ja lenkkareissa niillä corolloilla jyystämään niitä amis-tuheroja
- ztp
Jusna kirjoitti:
Tottakai mä ajelen mun alapään karvat, en ehkä joka kerta kaikkia pois ja malli vaihtelee, mutta silti en ole ikinä miehen kanssa seksipuuhissa ollu et tää kyl nyt todistaa ton sun väittämän täysin vääräks.. mut juntit ei tajuu mitä menettää ku pitää esittää niin tosimiestä että kaikki kaunis ja hyvännäkönen on homojen hommaa.. painelkaa vaan niissä nappiverkkareissa ja lenkkareissa niillä corolloilla jyystämään niitä amis-tuheroja
en ole minäkään miehistä kiinnostunut, saatika miesten kanssa ollu. Eli toi homo-yleistys menee pahasti metsään. Saa mies olla hyvännäköinen naisiakin varten.
Miesten pitäisi ottaa näissä karva-, ja seksiasioissa yleensäkin, naisista mallia. Ne osaa suhtautua asioihin paljon avoimemmin ja vapaammin. - vaan
ztp kirjoitti:
en ole minäkään miehistä kiinnostunut, saatika miesten kanssa ollu. Eli toi homo-yleistys menee pahasti metsään. Saa mies olla hyvännäköinen naisiakin varten.
Miesten pitäisi ottaa näissä karva-, ja seksiasioissa yleensäkin, naisista mallia. Ne osaa suhtautua asioihin paljon avoimemmin ja vapaammin.Hetero olen, parturi leikkaa hiukseni kerran kuussa, parran ajelen noin viisi kertaa viikossa, kainalot ja pallit ajelen itse noin kerran viikossa tai kahdessa. Tytöt ovat olleet mielissään, mutta kukin tietysti tyylillään, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta mieluummin älkööt karvat rehottako…
- Karvainen miekkonen
vaan kirjoitti:
Hetero olen, parturi leikkaa hiukseni kerran kuussa, parran ajelen noin viisi kertaa viikossa, kainalot ja pallit ajelen itse noin kerran viikossa tai kahdessa. Tytöt ovat olleet mielissään, mutta kukin tietysti tyylillään, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta mieluummin älkööt karvat rehottako…
Pyh pah, näin sivullisena katsastin tämän sinun viestisi ja voin omalta kohdaltani sanoa, että karvojani en aja.
1. ensinnäkin mulla kasvaa karvaa kuin apinassa konsanaan ja aikaa niiden leikkaamiseen menisi aivan tuhottomasti puhumattakaan muista tykötarpeista joita vaadittaisiin, höylät, vaahdot yms.
2. Mitä konkreettista hyötyä ajamisesta on. Minulle tulisi melkoisen luonnoton olo jos joutuisin ajelemaan karvojani. Jotkut sanovat, että itsetunto paranee, kun on karvat ajettuna, mutta veikkaampa, että minulle kävisi juuri toisinpäin.
Tämmöinen lisäys tähän keskusteluun. - ztp
Karvainen miekkonen kirjoitti:
Pyh pah, näin sivullisena katsastin tämän sinun viestisi ja voin omalta kohdaltani sanoa, että karvojani en aja.
1. ensinnäkin mulla kasvaa karvaa kuin apinassa konsanaan ja aikaa niiden leikkaamiseen menisi aivan tuhottomasti puhumattakaan muista tykötarpeista joita vaadittaisiin, höylät, vaahdot yms.
2. Mitä konkreettista hyötyä ajamisesta on. Minulle tulisi melkoisen luonnoton olo jos joutuisin ajelemaan karvojani. Jotkut sanovat, että itsetunto paranee, kun on karvat ajettuna, mutta veikkaampa, että minulle kävisi juuri toisinpäin.
Tämmöinen lisäys tähän keskusteluun.en tiedä, mutta eikö ole tärkeintä että jokainen saa olla niin karvaton tai karvanen kun tahtoo.
niin mitä sä meet hommaan tollasia juntteja. kaikki itseään ja muita arvostavat juntit ajelevat karvansa ettei tarvitse viidakkoon sukeltaa.
- Jusna
Toi on kyllä aika outoa et yleistät tollee.. mä tunnen omasta kaveripiiristä 50 jätkää jotka ajaa munakarvat, kuten lähse jokainen heidän kaverinsakin.. Et taitaa vaa olla aika paska mies-maku sulla ku hankkiudut tollasten seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277