Gallub

diabolos

Jos saisit valita itsellesi FF:istä oman theme- musiikin, minkä ottaisit?

Itselleni sopisi monia kappaleita, riippuen mielialasta. Pannaan tähän nyt kuitenkin sopiva tausta musiikki muutamaan tilanteeseen.

1. Dancing mad ja Otherworld kuvaisivat hyvin perus mielialaani. Ne soisivat esim. koulumatkoilla ja aamupalaa syödessä.

2. Gogon teema soisi ollessani tietokoneella.

3. Balamb gardenin teema soisi aina kun olen seurassa jossa viihdyn.

4. Kefkan teema. Tämä soisi aina yksinollessani, tai kun olisin muuten vaan omaitseni.

5. Aina kun pääsen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa, rupeaisi soimaan Don Corneon teema.

6. Cidin teema rupeaisi soimaan, aina kun pitäisi viedöä roskat ulos, tai kun täytyy kammeta itsensä ylös sängystä.

7. Ruotsin tuntien alkaessa rupeaisi soimaan Shinran teema, muilla tunneilla soisi unknow ff6:sta (nimi bluelagunan mukaan).

8. Aina rakastuessani rupeaisi soimaan Those chosen by the planet.

Siinä oli tarpeeksi omia teemoja minulle!!!!!!!!

10

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyKey

Et sitten tyhmempää aihetta keksinyt... En viitsi edes vastata tähän.

• BubbleGirl

..kirjoitit kuitenkin jotain. Ha!

• .n,n,n.n

Onpa muuten vammanen ketju...

P.S se on gallup, ei GALLUB

• MyKey

Kerrankin ihminen, joka osaa, propsit sulle!

• diabolos

"P.S se on gallup, ei GALLUB". Kiitos kun valaisit. Olin omaksunut gallub kirjoitusasun muilta keskustelijoilta ja myös lehdistöltä, joiden oikeakielisyyteen äikänopeni aina varoitti luottamasta. Pyydän siis anteeksi kauheaa vääryyttäni jonka vääräkielisyyteni sai aikaan. Ei tässä varmaan autaa muu kuin ruveta lausumaan 1000:tta ave Mariaa ja isä meitää, jotta saisin kauhean syntini sovitetuksi.

Tosin sinunkin oikea kielisyydessäsikin oli pieni puute. Tietääkseni vammanen suositellaan kirjoitettavan diftongilla eli vammainen. Varsinkin tälläisten internetkseskustelujen osalta tuon kaltainen oikeakielisyys on erittäin tärkeää, onhan kyseessä asiateksti. LOL LOL ja vielä kerran LOL.

(Ja ketjun vammaisuudusta vielä sen verran, että itse vastaisin tähän ketjuun samantien, jos en sitä itse olisi kirjoittanut. Minä suorastaan rakastan tätä ketjua.)

• Vai että mikä taustamusiikki missäkin tilanteessa.

Ainakun teen puuduttavaa yksitoikkoista hommaa voisi soida Vectorissa soiva... Devils Lab??

Joka kerta hiippaillessani metsässä puita halaillen ja bambeja ja kurreja ruokkiessa hohhohoo soisi Cyanin teema.

Talvisena lumityrskyisenä yönä kadulla soisi WoR:in Narshe teema josta on loistava remix ainakin minun makuuni täältä:
      http://www.vgmix.com/song_view.php?song_id=2525

Karseassa kaato kännissä kotiin huojuessa, pusikkoon ajoittain oksennellessa, soisi Phantom Train.

Ruokaillessa Qu's Marsh

Uniani voi kuvata vain Kefkan teema.

Aina kulkiessani kommandona soisi Vamo alla flamenco

Aina lentoon lähdössä soi Main Theme of Final Fantasy IV (Celtic Moon)

Ja ainakun on yli veikeä olo niin Palom&Porom soisi tai Giotto the Great King (Celtic Moon levyltä myöskin)

Ja aina kun olen täysin irtautuneena todellisuudesta soi joko Into to the Darkness tai Illusionary World (Celtic Moon rakastan tätä levyä)

• hullu

mul kyl sois KOKO ajan ff7:st wall marketin musa...;) ja mun valmiiks suunnitelluis hautajaisis sois who are you...;p

• sir auron

otherworld koko ajan ku se on vaan niin hyvä biisi

• trem,a

ONE WINGED ANGEL RULETTAA!!!!!!!!!!

• thunderstorm

EHDOTTOMASTI!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe