Jeesushan aikoinaan paranteli ohmisiä ja teki muita ihmetekoja. Varmasti ne olivat ihmeitä 2000 vuotta sitten, mutteivät ole sitä enää.
Jeesus herätti jonkun kuolleista. Se on rutiinia nykyään sairaaloissa. Mutta mistä tiedettiin 2000 vuotta sitten, että jeesuksen herättämä henkilö oli kuollut?
Tai teki sokeasta näkevän. Niinpä, muttei silmättömästä. Tai rammasta kävelevän, muttei jalattomasta. jne...
Sama pätee ihmeparantumisiin vieläkin. Usko parantaa, mutta vain vikoja, jotka eivät näy ja ovat vain parannettavan korvien välissä.
Huijari oli koko jeesus.
Ihmeparantumisista
40
1925
Vastaukset
- M@k3
Olitko kenties katselemassa. Raamatussa on vain pieni osa ihmeistä joita Jeesus teki. Tiedä häntä vaikka hän olisi "kasvattanut jollekkin uudet silmät tai uudet jalat.
Jeesus ei ole huijari vaan Jumalan poika ja hänen kautta meillä on ikuinen elämä. Toiset elää kuollakseen(ateistit) mutta toisilla on hieman enemmän sisältöä elämässä(uskiksilla) ja sitähän ei ateistit pysty ymmärtämään. On olemassa myös hengellistä sokeutta mikä vaivaa ateisteja. Naureskelua ja pilkkaa uskovaisista. Anna Jeesuksen avata silmäsi ja avaa sydämmesi ovi hänelle ja ota vastaan Jumalan rakkaus. Siitä se elämä alkaa.- böönaut
Etkös tiedä että toisena ihmisenä esiintyminen on syntiä. Paha kristitty! Kadotukseen sietäisit joutua.
- Diagoras
Et taida olla oikea M@k3...
Taas yksi nikki varas, kumma että ne löytyvät aina poikkeuksetta uskovien puolelta.
Tästä lähtien M@k3 kirjoittelee tällä nikillä.- M@k3
Diagoras kirjoitti:
Et taida olla oikea M@k3...
Tulin juuri uskoon. Toinen minäni perusti toisen nimimerkin. Olen katsos skitsofrenikko ja minulla on 2 persoonaa. Ateisti ja uskovainen
- Nassen
M@k3 kirjoitti:
Tulin juuri uskoon. Toinen minäni perusti toisen nimimerkin. Olen katsos skitsofrenikko ja minulla on 2 persoonaa. Ateisti ja uskovainen
raamatun jumalalla menee vielä skitsommin, inhan hä sekä isä, poika, että pyhä henki ja kaikki samassa.
Eipä ihme että ohjeet ovat ristiriitaiset. - Jartsa
En ollut. Etkä sinäkään.
- ex-uskovainen
Uskonto on yksi huume muiden joukossa. Sillä täytetään tyhjiötä, kun muuten ei osata oikein elää. Onhan se kaikki raamatun ihmeet tieteellisesti selvitettävissä. Uutisissa tuli palavasta pensaastakin, kun Mooses näki sellaisen. Kukat tuottivat kaasua ja se syttyi palamaan. Ei siis mikään näky vaan todellista tapahtumaa kuumassa erämaassa.
- M@k3
kyl nykyään kaikkea selitellään. Hyvä se on nykyään selitellä tällä teknologialla mutta toista se oli 2000 vuotta sitten, kun sähköstä sun muista meille päivänselvistä asioista ei osattu edes unelmoida.
- Apostoli34
Mutta nyt vielä paremmin. Joku muu täyttää sitä "tyhjiötä" juomalla, shoppailemalla, seksillä, tupakoimalla tai hakkaamalla. Aika moni täyttää sitä tyhjiötä huumeilla, töillä jne. Minä en täytä sitä uskolla, elän kuten muutkin vaimoni kanssa, mutta perusta on nyt kunnossa. Mutta ihan miten vaan, ehkä ole Jeesusholisti. :)
- James T Kirk
Mites olisi tälläinen teoria:
Tulevaisuudessa, joku aikakoneen testipilootti joutuu vaikeuksiin, ja päätyy jeesusaikoihin. Selviytyäkseen hän käyttää tulevaisuuden tiedettä, mikä tietenkin näyttää taialta. Hän elää tässä ajassa mutta saa alkuasukkaiden vihat niskouilleen ja tulee tapetuksi. Jonkun hi-tech laitteen avulla hän sitten herää kuolleista.
Ja lopuksi tämä mies sanoo: "Beam me up Scotty" ja nousee "taivaaseen" ;)- SG-1
Esim. tähtiporttinen selitteli uskonnot alien-vierailuilla, ja moni muu scifi-elokuva on lähtenyt tästä liikkeelle.
Tosin tähtiportissakaan ei kristinuskoa,islamia tai muita uskallettu selittää alieneilla, paitsi yhdessä osassa Saatana oli alien. Mitenhän jenkkilän oikeistohihhuli uskovaiset sen nielivät? - Diagoras
SG-1 kirjoitti:
Esim. tähtiporttinen selitteli uskonnot alien-vierailuilla, ja moni muu scifi-elokuva on lähtenyt tästä liikkeelle.
Tosin tähtiportissakaan ei kristinuskoa,islamia tai muita uskallettu selittää alieneilla, paitsi yhdessä osassa Saatana oli alien. Mitenhän jenkkilän oikeistohihhuli uskovaiset sen nielivät?yhdessä jaksossa ne olivat kristityllä planeetalla ja ihmettelivät sitä, ja T'ealc sanoi, ettei mikään goauld voisi tekeytyä niin hyväksi kuin mikä kristinuskon Jumala on.
- Gonzales
>>Tai teki sokeasta näkevän. Niinpä, muttei silmättömästä. Tai rammasta kävelevän, muttei jalattomasta. jne...
- jartsa
Kiitos, kun edes yksi on samaa mieltä.
En oo varastanut nikkiä keneltäkään, mua on sanottu jartsaksi jo 41 vuotta! Luulen, että se on enemmän kun monella täällä.
Ja mitä uskiksiin/ateisteihin tulee, en kuulu kumpaankaan ryhmään.
Kiellän jumalan ja säälin uskiksia. Joka kerta kun näen nuoren kauniin tytön, joka julistaa jumalan sanomaa, melkein itkettää, että taas yksi helpo ihmiselämä menee hukkaan! Ainoa tarkoitus elämälle on odottaa kuolemaa ja taivaaseeen pääsyä.
En kiellä uskoa. Uskon, että ainoa kaikivoiva, joka voi jotain tehdä minun hyväkseni, olen minä itse. Harmi vaan, ettei elämä aina suju, kuten suunnittelin. Mutta suurinta idiotismia osoittaa se, kun syyttää siitä jumalaa.
Uskon, että on olemassa sattuma, joka määräsi jo ennen syntymääni, mikä siittiö voitti. Senjälkeen myös minä olen voinut melko paljon vaikuttaa elämääni.
Jos olisin haavoittunut Lontoon terroristi-iskussa, olisin syyttänyt siitä huonoa onneani, en saatanaa enkä jumalaa.
Miten on? - Nassen
jartsa kirjoitti:
En oo varastanut nikkiä keneltäkään, mua on sanottu jartsaksi jo 41 vuotta! Luulen, että se on enemmän kun monella täällä.
Kiellän jumalan ja säälin uskiksia. Joka kerta kun näen nuoren kauniin tytön, joka julistaa jumalan sanomaa, melkein itkettää, että taas yksi helpo ihmiselämä menee hukkaan! Ainoa tarkoitus elämälle on odottaa kuolemaa ja taivaaseeen pääsyä.
En kiellä uskoa. Uskon, että ainoa kaikivoiva, joka voi jotain tehdä minun hyväkseni, olen minä itse. Harmi vaan, ettei elämä aina suju, kuten suunnittelin. Mutta suurinta idiotismia osoittaa se, kun syyttää siitä jumalaa.
Uskon, että on olemassa sattuma, joka määräsi jo ennen syntymääni, mikä siittiö voitti. Senjälkeen myös minä olen voinut melko paljon vaikuttaa elämääni.
Jos olisin haavoittunut Lontoon terroristi-iskussa, olisin syyttänyt siitä huonoa onneani, en saatanaa enkä jumalaa.
Miten on?itse kyynisenä luonteena ajattelen tuossa
" Joka kerta kun näen nuoren kauniin tytön, joka julistaa jumalan sanomaa, melkein itkettää, että taas yksi helpo ihmiselämä menee hukkaan! "
että voisihan se mennä vielä huonomminkin. - akk.
jartsa kirjoitti:
Miten on?Näkee selvästi,että olet ajatellut näitä juttuja.
Se on paljon. Ja sanon sen vilpittömästi,ja toivotan sinun tiellesi totuutta ja pysähdy,kun et sitä näe.
Jonkun päivän perästä sen uudelleen löydät,mutta malta odottaa sitä.
Yksi seikka,joka mättää. Kiellät Jumalan! Siinä tapauksessa et vielä ole menossakaan oikeaan suuntaan. Mutta ethän sinä minua voi uskoa. Sinun on pajautettava kaasu pohjassa umpikujan peräseinään.
Ja toivot,ettei kukaan nähnyt. - akk.
Hänen sisarensa sanoi,että lasarus haisee jo,kun on ollut kuolleena neljättä päivää,ja hän moitti Jeesusta,kun tämä ei ollut aikaisemmin paikalla,että Lasarus olisi varmaan herännyt.
Jeesus itki heidän kanssaan,ja huusi: Lasarus,tule ulos.
Mitä ajattelet,jos semmoisen näet,Gonzales?
Olisiko mielipiteesi nykyistä parempi?
Vai yrittäisitkö keksiä,mitä tahansa selitykseksi,että saisit nukkua synnin ja epäuskon unta?
Niin yksinkertaisesta asiasta on kysymys,ettei ihmiset sitä käsitä. Siis usko ainoastaan,Jeesukseen. - jartsa
akk. kirjoitti:
Näkee selvästi,että olet ajatellut näitä juttuja.
Se on paljon. Ja sanon sen vilpittömästi,ja toivotan sinun tiellesi totuutta ja pysähdy,kun et sitä näe.
Jonkun päivän perästä sen uudelleen löydät,mutta malta odottaa sitä.
Yksi seikka,joka mättää. Kiellät Jumalan! Siinä tapauksessa et vielä ole menossakaan oikeaan suuntaan. Mutta ethän sinä minua voi uskoa. Sinun on pajautettava kaasu pohjassa umpikujan peräseinään.
Ja toivot,ettei kukaan nähnyt.Toki olen ajatellut. Ja ihan itse, en ole tarvinut mitään ulkomailta tuotua evankelisformattia.
Uskikset eivät saa itse ajatella, se sotii uskontoa vastaan. Valitettavasti. Ja jos joku alkaa porukasta epäilemään, niin johan ovat heti muut painostamassa ja helvettiin tuomitsemassa. Aika ahdistavaa.
Ja kumpihan meistä siihen seinään ajaa, kerta toisensa jälkeen? Minä voisin alkaa uskikseksi, minulla on valinnanvapaus (jonka muka jumala on antanut ihmisille). Mutta uskallatko sinä kyseenalaistaa jumalan?
Jartsa - jartsa
akk. kirjoitti:
Hänen sisarensa sanoi,että lasarus haisee jo,kun on ollut kuolleena neljättä päivää,ja hän moitti Jeesusta,kun tämä ei ollut aikaisemmin paikalla,että Lasarus olisi varmaan herännyt.
Vai yrittäisitkö keksiä,mitä tahansa selitykseksi,että saisit nukkua synnin ja epäuskon unta?
Niin yksinkertaisesta asiasta on kysymys,ettei ihmiset sitä käsitä. Siis usko ainoastaan,Jeesukseen.Minä tunnen haisevia ihmisiä. Ovat tehneet sitä vuosikausia. Ovat vielä elossa.
Ei siis mikään ihme, että jeesuskin itki ja komensi moisen pihalle. - akk.
jartsa kirjoitti:
Toki olen ajatellut. Ja ihan itse, en ole tarvinut mitään ulkomailta tuotua evankelisformattia.
Uskikset eivät saa itse ajatella, se sotii uskontoa vastaan. Valitettavasti. Ja jos joku alkaa porukasta epäilemään, niin johan ovat heti muut painostamassa ja helvettiin tuomitsemassa. Aika ahdistavaa.
Ja kumpihan meistä siihen seinään ajaa, kerta toisensa jälkeen? Minä voisin alkaa uskikseksi, minulla on valinnanvapaus (jonka muka jumala on antanut ihmisille). Mutta uskallatko sinä kyseenalaistaa jumalan?
JartsaKun Jumala ilmoitti minulle olemassaolonsa,ja monta kertaa,silloin olisi aika kummallista "rohkeutta" kieltää Hänen olemassa olonsa.
Näyttää vahvasti siltä,että ne jotka "uskaltavat kieltää" Jumalan,eivät tiedä,onko Hän olemassa.
Ja siitä syystä Jumala lähettää uskovat kertomaan olemassa olostaan.
Koska jumala näyttää menettelevän niin,että Hän ei ilmoita itseään niille,jotka eivät Häntä etsi.
Ja se on aivan loogista. - jartsa
akk. kirjoitti:
Kun Jumala ilmoitti minulle olemassaolonsa,ja monta kertaa,silloin olisi aika kummallista "rohkeutta" kieltää Hänen olemassa olonsa.
Näyttää vahvasti siltä,että ne jotka "uskaltavat kieltää" Jumalan,eivät tiedä,onko Hän olemassa.
Ja siitä syystä Jumala lähettää uskovat kertomaan olemassa olostaan.
Koska jumala näyttää menettelevän niin,että Hän ei ilmoita itseään niille,jotka eivät Häntä etsi.
Ja se on aivan loogista.Mitenkähän tämä ilmoitus tuli?
"Ja siitä syystä Jumala lähettää uskovat kertomaan olemassa olostaan."
Sinähän teet jumalastakin yksinkertaisen. Palava pensaskin olisi parempi.
"Koska jumala näyttää menettelevän niin,että Hän ei ilmoita itseään niille,jotka eivät Häntä etsi."
Hienoa. keneltä kuulit tämän selityksen? Nimittäin vain papit saavat keksiä jumalaselityksiä, ei riviuskis. - uskisminä
jartsa kirjoitti:
Minä tunnen haisevia ihmisiä. Ovat tehneet sitä vuosikausia. Ovat vielä elossa.
Ei siis mikään ihme, että jeesuskin itki ja komensi moisen pihalle.Ai vitsilläkö ateistit kuittaa hankalat kohdat, eikö parempaa selitystä löydy?
Lasarus oli ollut haudassa kuolleena useamman päivän ja lämpimässä ilmastossa alkoi haista pian.
Mutta niin vain Elämän Herra herätti hänet henkiin! - Gonzales
akk. kirjoitti:
Niin yksinkertaisesta asiasta on kysymys,ettei ihmiset sitä käsitä. Siis usko ainoastaan,Jeesukseen.>>Mitä ajattelet,jos semmoisen näet,Gonzales?
- jartsa
uskisminä kirjoitti:
Ai vitsilläkö ateistit kuittaa hankalat kohdat, eikö parempaa selitystä löydy?
Lasarus oli ollut haudassa kuolleena useamman päivän ja lämpimässä ilmastossa alkoi haista pian.
Mutta niin vain Elämän Herra herätti hänet henkiin!"Ai vitsilläkö ateistit kuittaa hankalat kohdat, eikö parempaa selitystä löydy?"
Loogisesti kyllä. Koska mielestäni koko jeesus on vitsi, niin iihen voi vastata vain vitsillä.
"Lasarus oli ollut haudassa kuolleena useamman päivän ja lämpimässä ilmastossa alkoi haista pian."
Tiedätkö, että juuri lasarus oli haudattuna? Tiedätkö, että juuri hän käveli ulos? Tiedätkö edes, missä ja milloin tämä tapahtui?
Olen itse nähnyt, kun sirkeli sahaa david copperfeldin halki. Ja hän ei edes kuollut! Onko hän suurempi taikuri kun jeesus oli? - jartsa
Gonzales kirjoitti:
>>Mitä ajattelet,jos semmoisen näet,Gonzales?
"Paradoksaalista on se, että todellisuudentajun kehitys häiriintyy, ellei kuule satuja kehitysiässään."
Niinpä! Olisi mielenkiintoista tutkia tai lukea tutkimus, paljonko raamattu aiheuttaa stressiä ja henkisiä kuolemia.
Olen varma, että näitä on! Moniko on tullut hulluksi miettiessään, onko kaikki synnit saatu anteeksi, onko riittävän hyvä taivaaseen ja miksei se kuolema jo tule. - Gonzales
jartsa kirjoitti:
"Paradoksaalista on se, että todellisuudentajun kehitys häiriintyy, ellei kuule satuja kehitysiässään."
Niinpä! Olisi mielenkiintoista tutkia tai lukea tutkimus, paljonko raamattu aiheuttaa stressiä ja henkisiä kuolemia.
Olen varma, että näitä on! Moniko on tullut hulluksi miettiessään, onko kaikki synnit saatu anteeksi, onko riittävän hyvä taivaaseen ja miksei se kuolema jo tule.>>Niinpä! Olisi mielenkiintoista tutkia tai lukea tutkimus, paljonko raamattu aiheuttaa stressiä ja henkisiä kuolemia.
- akk.
jartsa kirjoitti:
Mitenkähän tämä ilmoitus tuli?
"Ja siitä syystä Jumala lähettää uskovat kertomaan olemassa olostaan."
Sinähän teet jumalastakin yksinkertaisen. Palava pensaskin olisi parempi.
"Koska jumala näyttää menettelevän niin,että Hän ei ilmoita itseään niille,jotka eivät Häntä etsi."
Hienoa. keneltä kuulit tämän selityksen? Nimittäin vain papit saavat keksiä jumalaselityksiä, ei riviuskis.Minkälaisia susia ateistit ovat.
Ja siitä on sanottu Raamatussakin.
Mitä Jumalan yksinkertaistamista se on,kun sanon sen saman,minkä Jeesus teki ylösnousemuksensa jälkeen.
Hän ei enää ilmoittanut itseään niille,jotka toivoivat Hänen poistumistaan. Mutta niille,jotka etsivät Häntä,Hän ilmestyi monet kerran.
Usein sanoen: "Älä pelkää,minä se olen".
Tiedätkö,että kaikki uskovat ovat Jumalan pappeja. Ja saavat julistaa Jumalan sanaa,niin paljon kuin ikinä jaksavat.
Se on Jumalan lupa!
Sinäkö oot luullu,että vain kirkon pappi saa puhua?
Joka ikinen,jonka Herra on Jeesus Kristus,on otettu Jeesuksen sanan viejäksi,ja todistajaksi. - alkaa
jartsa kirjoitti:
Toki olen ajatellut. Ja ihan itse, en ole tarvinut mitään ulkomailta tuotua evankelisformattia.
Jartsamutta uskoon synnytään ja ensiksi Jumalan täytyy sinua kutsua.
Uskoon ei siis tulla ,eikä aleta, vaan synnytään
- Markus
mitä Herramme ei suostu parantamaan?
Jumala ei paranna vastoin ihmisen tahtoa, siksipä suosittelisin kaikille uskovaisille, että he rukoilisivat vapautusta itsepetoksen kahleista.
- Markus
Masterhimself kirjoitti:
Jumala ei paranna vastoin ihmisen tahtoa, siksipä suosittelisin kaikille uskovaisille, että he rukoilisivat vapautusta itsepetoksen kahleista.
muistelisin, että Herra ei ainoastaan ollut haluton parantamaan aidsia, vaan taisipa ihan itse pistää sen liikkeelle noita syntikurjia opettamaan. Nyt on klamydia liikkeellä opettamassa Suomen nuoria, bändin kera.
- aidsin parantuneen
Olen kuullut toisilta uskovaisilta, että
yhdellä henkilöllä parani AIDS, kun hän tuli uskoon. Voi Jumala parantaa ihan kaikenlaisia sairauksia.
Jumala teki maan tomusta ihmisen, niin kyllä hän voi tehdä valmiille ihmiselle vaikka uuden käden.
Sellaisiakin juttuja olen kuullut.
Minulla ei ole nimiä, eikä alkuperäistä lähdettä,
mutta uskon kaikkivaltiaan Jumalan pystyvän tekemään ihan mitä vain. - akk.
aidsin parantuneen kirjoitti:
yhdellä henkilöllä parani AIDS, kun hän tuli uskoon. Voi Jumala parantaa ihan kaikenlaisia sairauksia.
Jumala teki maan tomusta ihmisen, niin kyllä hän voi tehdä valmiille ihmiselle vaikka uuden käden.
mutta uskon kaikkivaltiaan Jumalan pystyvän tekemään ihan mitä vain.Varmasti näin on,kuin sanot.
Mikään maailman "realismi" ei ole mitään.
Ateistit eivät ole nähneet,kuinka kaikki muuttuu. ts.mikään ei pysy paikoillaan,sekin jo pitäisi kertoa,että kaikki luulot ovat muutettavissa.
Eiväthän he itsekkään pysy samanlaisina,kuin ennen.
He eivät vain huomaa.mitä Jumala tekee. - böönaut
mutta uskon kaikkivaltiaan Jumalan pystyvän tekemään ihan mitä vain.Että Siperiassa venäläiset porasivat reiän helvettiin asti, ja sieltä kuului kadotettujen sielujen valitusta!
... sekään tarina ei ollut totta. - jartsa
mutta uskon kaikkivaltiaan Jumalan pystyvän tekemään ihan mitä vain.Miksi yhden aids parani? Miksei kaikkien? Eikö uskiksilla ole aidsia? Eikö tartunnan jälkeen uskikseksi alkaneiden aidsia prranneta? Pysyikö se aids poissa?
Jos maapallolla on 6 miljardia ihmistä, niin voisitko kertoa, keneltä olet kuullut uudesta, jumalan luomasta kädestä, niin yritän jäljittää edes yhden tälläisen tapauksen näistä 6000 000 000 ihmisestä.
Väitän, että ennemmin löydät aidon ja elävän alienin...
Sellaisia olen miettinyt.
Raamattu on kirjoitetu kaaauan sitten. Taustalla oli
vainoja, ja politiikkaa. Lisäksi ihmisten tieteellinen tietämys oli mitä oli.
Siksi raamatun tekstejä ei kannata edes ateistina lukea kirjaimellisesti. Se on kaikki metaforaa, tai senaikaisia epätarkkoja olettamuksia.
Pidän hyvin mahdollisena, ettei jeesuksen ihmeet olleet konkreettisia ihmeitä lainkaan. Hän saattoi esimerkiksi lohduttaa ihmisiä niin, että he pystyivät kestämään tuskansa.
Toisaalta taas on mahdollista, että nämä vammat eivät olleet ihan samaa luokkaa kuin nykyään.- toret
sinä et selvästikään ole tutkinut Jumalan sanaa etkä edes etsinyt totuutta, vaan tartut asiaan ja muutat sen kuolevaisen näkökulmasta katsottavaksi. ei kukaan joka uskoo ettei Jumalaa, eikä ylösnousua ole, voi käsittää Jumalan teitäkään, vaikka omin silmin näkisi.
pitäisikö parantaa ihminen jolla ei ole jalkoja tai käsiä tai silmiä jne. eihän ne ruumiinosat voi sairaita olla, kun niitä ei ole.
eikä nykyaikana herätetä henkiin ihmisiä jotka ovat olleet tunteja tai päiviä kuolleena.
epäusko on asia joka pitää totuuden ja ymmärryksen kaukana ihmisestä, ja vain uskomalla ja tekemällä parannuksen voi ihminen pelastua ja parantua."ei kukaan joka uskoo ettei Jumalaa, eikä ylösnousua ole, voi käsittää Jumalan teitäkään, vaikka omin silmin näkisi. "
Miksi siis yrittää?- toret
Zacharia kirjoitti:
"ei kukaan joka uskoo ettei Jumalaa, eikä ylösnousua ole, voi käsittää Jumalan teitäkään, vaikka omin silmin näkisi. "
Miksi siis yrittää?en minäkään syntisessä elämässäni uskonut ja peljännyt Jumalaa, vaikka olin kuullut hänestä ja hänen teoistaan. mutta koska olin kuullut totuuden sanomaa, vaikka en siitä ollutkaan ottanut vaaria, niin pahoina ja ahdistavina hetkinä, Jumala antoi minulle herätyksen sydämeeni, josta minä valintani tein, eikä parempaa valintaa tässä lihallisessa elämässä voi tehdä, kuin valita totuuden tien, Herran Jeesuksen tien, jonka Isä, Jumalamme meille antoi jotta jokainen tietäisi hänen tahtonsa.
vasta silloin loppuu todistaminen, kun tuomiot pannaan käytäntöön ja kaikki vanha katoaa, ja niiden tilalle uudet ikuiset luodaan. vasta silloin on syytä lopettaa tien näyttäminen, koska silloin on jokainen ihminen valintansa tehnyt, eikä Jumala enää armahda niitä jotka eivät hänen sanaansa vastaan ottanut.
siunausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187