Mikkelin amk

Hei

Olisin udellut sellaista, että onko joku jäänyt ilman tekstiviesti ilmoitusta, vaikka olisi täyttänyt sen kohdan hakulomakkeesta. Avopuolisolle kävi niin viime vuonna.

Ja jokos on kirjepostia Mikkelin amk:sta tullut?
Ja milloinkohan Mikkelistä saadaan tiedot nettiin. Tai milloinkohan ne näkyy koulun sivuille.

8

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

Käyttikö ko. koulu kuitenkin tekstari-ilmoitusta? Oman poikakaverin kohdalla vielä elättelen pieniä mahdollisuuksia saman kömmähdyksen suhteen, viestiä ei tullut vaikka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt päästä.

• Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

Inhottavaa tää epätietosuus =)....

• minna
        moona81 kirjoitti:

Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

Inhottavaa tää epätietosuus =)....

Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.

• tco
        minna kirjoitti:

Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.

ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.

• tyttÖ
        tco kirjoitti:

ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.

tekstiviestiä ja tiistaina ainakin itselle tuli kirje. Samoin myös poikaystävälleni. En tiedä onko kaikilta aloilta sit samaan aikaan lähteny, mutta itsellä liiketalous ja poikakaverilla tietojenkäsittely. Suosittelen soittamaan sinne niin ei tarvitse olla sit epätietoisuudessa. Toivotaan parasta..

• eelema

Kyllä taitavat olla jo lähettäny kaikki tekstarit ja paperit... tekstari tuli minulle maanantai aamuna ja paperit tiistana (Helsinkiin) ja tänään keskiviikkona sain jo itselleni kämpänkin...

• tuuli

Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...

• eelema
        tuuli kirjoitti:

Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...

MOAS:in kauttahan minä ihan lähdin kokeilemaan, vaikka siellä luki, että vain muutamia paikkoja on enään soluissa jäljellä... Katselin myös yksityisiltä, mutta aika huonosti oli!

Luulen, että syy miksi sain asunnon, on koska tulen Mikkeliin Helsingistä. Mitä muuten tulet opiskelemaan? Itse olen "tuleva" Restonomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe