alotan huomenn wowin ja aattelin ottaa tuon human pallyn...sitten kerroin kaverille joka sainoi että tuun katuun sitä ja ehdotti warriorii....joten kumpi pitäs ottaa
jälleen pohtiva
3
467
Vastaukset
Kaverisi sanoi varmaan, että tulet tylsistymään pallyyn? Paladinin Combat Skillit eivät ole kylläkään sieltä mielenkiintoisimmasta päästä... Seal päälle, auto combat ja katso kuinka mobin health hitaasti vähenee edessäsi (paladinin vahinko on pelin heikoimpia).
Ja mikäli instanceista puhutaan, niin Warrior valitaan aina ennen Paladinia. Instanceihin tarvitaan aina tankki ja parantaja, paladin pystyy molempiin, mutta häviää pahasti Priestille parannus taidoissa ja Warriorille vihollisen agron pitämisessä. Paladinilla on kuitenkin hyviä ryhmää hyödyttäviä buff loitsuja (blessing of salvation kaikille cloth armor luokille), ja ryhmän pelastavia loitsuja (lay on hands, blessing of protection ja divine intervention warrior ottaa vahinkoa jokaiselta viholliselta--> pappi pistää raskaan parannusloitsun warriorille--> kaikki muut, paitsi se yksi vihollinen jota warrior mukiloi, hyökkää papin kimppuun--> pappi kuolee--> koko ryhmä kuolee.
Mutta tässä on hyvät ohjeet kuinka toimia warriorina:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-warrior-en&t=11832&p=1&tmp=1#post11832
joka on syytä lukea kaikkien muidenkin luokkien helpottaakseen warriorin työtä.
Nyt tämän hetkinen hahmoni on warrior ja nautin tästä luokasta, mutta onnekseni en valinnut sitä ensimmäiseksi luokakseni. Aina kun jokin menee pieleen on helppo syyttää warrioria tai pappia.
Toivottavasti siinä oli tarpeeksi infoa.- egeboksitu
kyllä paladinikin saa aika hilpeästi damagea aikaan. seal of command ja hyvä kahden käden ase ( ja se critical chancea nostava skilli ja improved two-handed weapons) niin ainakin minun 45lvl paladin crittaa aika usein yli 1k lyöntejä. eikä aseenikaan vielä mikään kovin uber ole
- Mika
Pally on ihan yhtä ok kuin mikä tahansa muukin. Ekaksi hahmoksi hyvä ehkä siksi, että pystyy parantamaan itseään ja käyttämään suojaavia panssareita. Ryhmissä paladin on erinomaisen mukava siksi, koska pystyy herättelemään henkiin kuolleita.
Engineeringillä voi toki tehdä Goblin Jumper Gables, jotka mulla vielä kolmena kertana kolmesta on epäonnistunut henkiin herättämisessä... (huonoa tuuria, tiedetään :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294