Ensinäkin kun menen Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Laitehallinta niin 'Muut laitteet' kohdassa on joku ihme multimedia-äänisovitin, jolle ei löydy mitään ohjainta.
Pelatessa muutaman kerran on tiltannu niin, että äänet ovat jääneet junnaamaan, muuten peliä voinut jatkaa.
Sitten nyt jo useamman kerran yht'äkkiä tullut ruutu siniseksi : "Vedostetaan fyysistä muistia levylle..." ja sen jälkeen aina kone käynistyy uudestaan.
Mikäköhän voisi olla vikana? Äänikortissa vikaa? Emolevyssä tai muisteissa?
Kiitoksia kaikille, jotka auttavat.
"Vedostetaan fyysistä muistia..."
aloittelija321
2
876
Vastaukset
Mulle kävi niin,että kun koneen käynnisti ja sai kirjauduttua, nii tuo "vedostaminen" alkoi jo silloin..=( Asialla oli jotain tekemistä jonkin pöpön/madon kanssa, mutta formatointi oli edessä kuitenkin..
- aloittelija321
Lueskelin microsoftin sivujen helpdeskiä ja sieltä samaa faktaa sain, scannasin koneen ja yksi troijalainenhan sieltä löytyi. Katsellaan nyt, josko olisi siitä ollut kiinni, itselläni vedostaminen ei koneen käynnistyessä tosin ole ollut ongelmana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471