Joillakin on tapana hakea vain kesäkissan tyylistä seuraa ja sitten syksyn tullen ne unohdetaan heitteille.
Kai se on ilmiö joka vuotinen. Syksyn tullen ihmiset lokeroituvat koloihinsa ja palaavat taas koneiden äärelle.
Mitäs jos etsiikin koko aikaista koti kissaa löytyykö sellainen terasilta tai rannoilta?
Kesäkissa
4
1010
Vastaukset
- Jusu
niin ei ole tapana, täällä on ihmiset vielä rehellisiä. Jos misu on tarkoitus ottaa, niin se otetaan ja siinä yleensä ei ole kenelläkään mutisemista. Savolaiset ovat lisäksi tosi uskollisia ja heitä ei pidä petkuttaa, siitä ei hyvää seuraa...:))
Itse en etsi sillä minulla on on tiikeri ;)
- eeva-sisko
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan. - severiina2
eeva-sisko kirjoitti:
mursu.
Oikein örselön näköinen ja parhaimmillaan nukkuessaan.Pidähän huoli tiikeristäs...ja oo onnellinen ku oot sellaisen löytänyt...nähdäänkö lauantaina?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136