kävin tolta toiselta naapurilta tupakkia lainaamas..... jokos sun mömmö pohjaan palo..... Ehehe....:)))))
hellou puoskari.......
8
263
Vastaukset
- Drswaaaaaan
Maybeliine joka sitä ruokaa laittoi ,en minä!Minuthan sinä uhkasit jättää oven taakse näppejäni nuolemaan...mutta ei se mitään odotan oven takana suolihuuhtelu letkun kanssa!
Joko ne kahvit on juotu?- Maybeline
.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!
Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin.... en kai mä puoskaria ois oven taa.... tässä on jo monta kuppia menny...... suolistohuuhtelu ei nyt ole tarpeen ennenku joulun jälkeen:)))))
Maybeline kirjoitti:
.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!
Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))
...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!
Vähemmästäkin menee pää pyörälle!
Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!
Missä mättää??? Maybeline kirjoitti:
...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!
Vähemmästäkin menee pää pyörälle!
Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!
Missä mättää???ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))
Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!
Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...
...laiskuuskin voi olla osasyy... Maybeline kirjoitti:
Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!
Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...
...laiskuuskin voi olla osasyy...tosi.... että ollaan huuhaan ainot ihmiset....:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047