hellou puoskari.......

kävin tolta toiselta naapurilta tupakkia lainaamas..... jokos sun mömmö pohjaan palo..... Ehehe....:)))))

8

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drswaaaaaan

Maybeliine joka sitä ruokaa laittoi ,en minä!Minuthan sinä uhkasit jättää oven taakse näppejäni nuolemaan...mutta ei se mitään odotan oven takana suolihuuhtelu letkun kanssa!

Joko ne kahvit on juotu?

• Maybeline

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

• en kai mä puoskaria ois oven taa.... tässä on jo monta kuppia menny...... suolistohuuhtelu ei nyt ole tarpeen ennenku joulun jälkeen:)))))

• Maybeline kirjoitti:

.....täällä on tänäämn populaaria!Hyvä että sekaan mahtuu!!!

Dr.Swaanille terveiset että pitäköön sormensa ja letkunsa irti minun hanurista...vaikka se kovin vaikeaa onkin....

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

monipersoona.....:)))) jos nyt jompi kumpi olis vaan äänes....:))))

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

• Maybeline kirjoitti:

...kun noi sivupersoonat ei jätä rauhaan ,ei sitte millään!!!

Vähemmästäkin menee pää pyörälle!

Kuule BB,mulla on onkelma!Eräs ulkomaalainen mieshenkilö lähettelee teksti viestiä tekstarin perään ja pitäisi kai vastata jotain mutta on se kumma kun selvinpäin ei toi enklantin taito ole enää niin hyvä...vielä eilen puhuin kieliä kuin kieliä ihan sujuvasti!!!

Missä mättää???

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

• Maybeline
        BBrunetti kirjoitti:

ongelma sulla.... josko suosittelen että kääntyisit puoskarimme puoleen koska hän on niin loistava lääkäri..... parannuskeino ongelmaan ku ongelmaan.....:))))))

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

• Maybeline kirjoitti:

Hän on kyllä aivan LOISTAVA vertaansa vailla oleva lämminhenkinen ihminen!

Kuule BB ,miten olis jos juotais ne kahvit tässä huuhaalla..kun ei jaksa nostaa ahteria tuolista...kuitenkin tuo tohtori odottelee siellä oves takana letkuinensa joten parempi pitää pylly tiukasti tuolissa vaan...

...laiskuuskin voi olla osasyy...

tosi.... että ollaan huuhaan ainot ihmiset....:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe