N-GAGEN Tony hawk 1

439i479847

pystyykö tuossa ngagen tony hawk 1:kkösessä tekemään manuaalia tai reverttiä?? vai onko se ihan suora kopio psx:än tony hawk 1:kkösestä?

5

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Landepaukutsux

joo sen on ihan melkeen suora kopio PSX:n TH:stä, PAITSI, että siinä on 4 THPS2:n kenttää kun läpäisee pelin kerran ja sitten ei ole tosiaan sitä manuaalia, temput ovat siis samat. No on vielä muitakin eroja, alkuvalikko ;), ja ei videopätkiä, veisivät varmaan liikaa tilaa pelikortilta, no moninpelimuodot ovat vissiin ihan samat, kuin PSX:llä: HORSE ja perus kaksinpeli.

Harmi vaan, kun ei tule niitä uudempia tai vaikka ihan uusinta, tietääkseni se pelihän menestyi ihan hyvin ja sain hyvät pisteet, mutta varmaankaan Activision ei ollut tyytyväinen työnjälkeen tai myyntitulokseen ja ei siksi tee mitään uutta Tony Hawkkia N-Gagelle. Harmihan se on tietenkin. Mutta voihan se vielä jonkun tehäkkin ja sitten varmasti ekeekin kun tulee ulos se uusi N-Gage uusin näytöin ja UPEIN grafiikoin. Olen nähnyt jo alkumakua siitä tekeleestä, upea vekotin kyllä todella tulossa, ei enää kapeaa näyttöäkään :)

• gdsfdsfs

voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.

• korvensuoja
        gdsfdsfs kirjoitti:

voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.

tämähän on n-gage aluetta eikä ps-aluetta LOL!

• ........

onko siinä ihan samat musiikit ja biisit???

• huuhkAJAAtakaa

siinä on samoja biisejä, mutta ei kaikkia, mitä alkuperäisessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe