saisiko mistään tampereella laulutunteja?? mä rakastan laualmista ja haluaisin tulla laulajaks mutta pitäis vaan ensin käydä laulutunneilla ja kattoo onko musta siihen... mä haluaisin oppia laulaan rockkia ja poppia ja yksityistunnit olis tosi hyvä!! mutta paljonko yksityistunnit maksaa?? mä oon jo kauan halunnu alkaa käymään laulutunneilla mutta en oo löytäny mistään lehdestä tai mistään mitään ilmotusta. auttakaa mua!! jos haluatte kertoo jotain mistä tampereelta löytäis opettajan niin mailatkaa jassu91@hotmail.com
laulutunteja tampereella???
tyttö91
4
1059
Vastaukset
- Laulu-opettaja
... laulutunteja ei pitäisi aloittaa ennen kuin on
15-vuotias, sillä äänihuulet eivät ole vielä
kunnolla kehittyneet nuoremmalla.- tyttö91
mutta eikö sitä voisi harjoitella nuorempanakin vaikka olisikin alle 15?? onhan monia laulajiakin vaikka he ovat alle 15. ja onhan se oma asia vaikka aloittaisi laulamisen kaksi vuotiaana.
- vastuuntuntoinen
laulupedagogi ei sinua ota oppilaakseen. Puoskarit on erikseen, niitä löydät kyllä helposti.
- vastuuntuntoinen
helposti jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269