Voi vitsi et haluisin Odotuksen nuotit, kun kuulin sen vast ekan kerran kevätjuhlissa. Mä kuuntelin sitä, ja meinas tulla tippa linssiin ku se oli niin kaunis. Kylläkin hirveitten ysi-luokkalais-muijien rumat epävireiset äänet kuulosti kamalalta, mutta sanat sykäytti! :D En oo varsinaisesti Apulanta-fani, mut oon aina tykänny sen biiseistä, koska niissä on sitä jotakin... Eli, olisko mitään hyviä ILMAISIA sivuja, josta sais yleensäkki Apulannan nuotteja? Ja kiitos etukäteen jos vastailette!
Nuotteja tarvitaan!!!
7
8064
Vastaukset
- Tjooh
Ainakin Apulannan sivuilla on tabulatuureja. Luonnollisesti:
http://www.apulanta.fi - mon_key
...siel oli vaan bassolle, kitaralle ja rummuille nuotit. Mä tarvisin pienolle... En tajuu noist numeroist mitään... :6
- Anton09
Noh..kirjotteleppa mulle mailia niin yritän ettiä sulle niitä nuotteja..ite soitan kans pianoa...joten heitä maililla!
- Apis
joo se on omistettu mun isoveljen kaverille joka kuoli autokolarissa...:(
- larde.
Apis kirjoitti:
joo se on omistettu mun isoveljen kaverille joka kuoli autokolarissa...:(
ai niinku mikä?
- Tepa
larde. kirjoitti:
ai niinku mikä?
Tämä itse kappale, jos nyt oikein ymmärsin.
- .,.,.
En sivuja tiedä mutta tuolla Apulannan sivuilta löytyy sellainen osio josta löydät kappaleita musiikin kirjan josta löytyy tämä kappale,valitettavasti sivuilta ei löydy kirjaa josta löytyisi nuotit biisiin: Viisaus ei asu meissä.
Niin ja jos et jaksa mennä sivuille niin tässä on muutama kirja joista löytyy: Suomipop 2004(Jumala) ja Suomirock 1(Anna mulle piiskaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337