http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/380185?eminem
Uusin levy olikin huonompaa kuin edelliset, ihan hyvä päätös.
Eminem lopettaa uransa rap-solistina?
7
565
Vastaukset
- Nelly.F
Harmillista,että näin hyvä artisti lopettaa.Onhan se hyväkin jos kokee,että on saavuttanut kaiken tarvittavan maineen.Tulee kyllä ikävä eminemiä tykkäsin hänen musiikistaan suurella sydämmellä.
- ei vielä toivoaan menettänyt
eihän tuo juttu ole varmaa!! eminem eikä hänen viralliset edustajansa ole vielä ainakaan kommentoineet asiaa. sehän voi olla vaan paska puhettakin.
- .88.
mä oon eminemin suuri fani mutta kyllä ymmärrän että se lopettaa räppäämisen, onhan se yli kolmekymppinen jo ja parhaimmat matskut on jo tullu.. mut huippu jätkä
- meebu83
eminemin lopettamisesta on kovat huhut pyörinyt jo jonkun aikaa, herra ei vielä ole itse asiaa kommentoinut, kai. fanit, ei menetetä toivoa vielä...
- ..................
Siinä tuo jo tulikin
- Stan
.................. kirjoitti:
Siinä tuo jo tulikin
Eminem lupaa levynsä lopussa näin: ..."and don't worry about that Detox album. It's coming. We're gonna make Dre do it"... ja niin edespäin. Eminem on uippuluokan rap-artisti, jonka ei toivottavasti tarvitse vetäytyä (vielä) julkisuudesta.
- Not-fan
TOIVOTTAVASTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184