aika käydä nukkumaan.... jos tässä nyt unta saa.... nukkukaa hyvin... niin ja mielenkiintoisia unikuvia....:))))))
jaahas huuhaa.....
38
962
Vastaukset
- gff
samoin sinulle
- poromies
ei jaksa nukkuu.
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
ei... nukut kumminki jossain vaihees......
mutten viä monee tuntii...
poromies kirjoitti:
mutten viä monee tuntii...
yön valvoa ja aamun tunnellai nukkumaan.... ei tässä mullakaan kiire ku lomaa.... väsyttää mutku... mutku......
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
yön valvoa ja aamun tunnellai nukkumaan.... ei tässä mullakaan kiire ku lomaa.... väsyttää mutku... mutku......
meen yleensä kahen aikaan vaakatasoon mut pyörin täällä helteessä varmaa neljää asti.
poromies kirjoitti:
meen yleensä kahen aikaan vaakatasoon mut pyörin täällä helteessä varmaa neljää asti.
pukkaa kuuma olemaan.... :))))
Ethän sä voi minnekkään mennä kun mä tulin just :D
Ei käy päinsä .... mä rupeen murisemaan jos meen :/Tarkoitukseni oli tosiaan sanoa että vallan käyn murisemaan jos sä meet eikä että jos mä meen :DDDD
*hekottaa kippurassa omalle kirjotusvirheelle*BBrunetti kirjoitti:
en voikkaan.... kuin sun päivä on menny.... käyn pikaisen tup....... vetelemäs....:DDD
meni turkasen hitaasti töissä :/ ei ollu kiva ei :/
Mäkii käyn tupsulla ;)))Melina-76 kirjoitti:
Tarkoitukseni oli tosiaan sanoa että vallan käyn murisemaan jos sä meet eikä että jos mä meen :DDDD
*hekottaa kippurassa omalle kirjotusvirheelle*häröjä vallan jatkuvasti....:DDD
Melina-76 kirjoitti:
oon :D
niin tulitki.... nyt kohisee.... tulee vettä ku esterin pyllystä.....:))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
niin tulitki.... nyt kohisee.... tulee vettä ku esterin pyllystä.....:))
älä puhu soopaa :D
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
älä sitten... mut tuli ja rauhoittu jo..... :)))
mä kävin pihalla eikä satanut yhtään.
poromies kirjoitti:
mä kävin pihalla eikä satanut yhtään.
meilläkin äsken ripsas...ihan hitusen vaan...jos se siitä vaikka vielä yltyis oikein ukkos mylläkäksi :D
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
kävit eri pihassa ku mä....:))
vaan siitä että sanoit että täällä sataa kuin esterin peestä....eikä mitä, taivas oli selkeä.
poromies kirjoitti:
vaan siitä että sanoit että täällä sataa kuin esterin peestä....eikä mitä, taivas oli selkeä.
no taivaalta sato... eikä esterin perseestä....:))
- poromies
BBrunetti kirjoitti:
no taivaalta sato... eikä esterin perseestä....:))
meneepä tämä taas naisten kanssa vaikeaksi....et kai mulle sano pokkana että sato tulee taivaalta? kai se nyt ennemmin tulee pelloilta ja puista?
Melina-76 kirjoitti:
meilläkin äsken ripsas...ihan hitusen vaan...jos se siitä vaikka vielä yltyis oikein ukkos mylläkäksi :D
yltyä..... mut nyt kiva täs istua ku vähän viileetä tulee tosta räppänästä.....:D
poromies kirjoitti:
meneepä tämä taas naisten kanssa vaikeaksi....et kai mulle sano pokkana että sato tulee taivaalta? kai se nyt ennemmin tulee pelloilta ja puista?
takerru nyt kielioppiin....:)
BBrunetti kirjoitti:
yltyä..... mut nyt kiva täs istua ku vähän viileetä tulee tosta räppänästä.....:D
viilenee joo onneks....mulla oli niin turkasen kuuma että oli pakko käydä suihkeessa taaaaaas...
mullakii ikkunat sepposen selällään et sais vähän viileetä tänne et pystyis nukkumaan jossain vaihees :) ja sais tavallaan huomiseks kämpän viileemmäks et kun aurinko taas porottaa ni ei oo sitte heti niin kuuma :/Melina-76 kirjoitti:
viilenee joo onneks....mulla oli niin turkasen kuuma että oli pakko käydä suihkeessa taaaaaas...
mullakii ikkunat sepposen selällään et sais vähän viileetä tänne et pystyis nukkumaan jossain vaihees :) ja sais tavallaan huomiseks kämpän viileemmäks et kun aurinko taas porottaa ni ei oo sitte heti niin kuuma :/ei passaa valittaa... ihana ku on näin lämmin kesä ollu....:D
BBrunetti kirjoitti:
ei passaa valittaa... ihana ku on näin lämmin kesä ollu....:D
saatan kohta kadota hetkeks....ootan puhelua ;)siis voi mennä hetko :D
Melina-76 kirjoitti:
saatan kohta kadota hetkeks....ootan puhelua ;)siis voi mennä hetko :D
jos en oo... tiedät että olen painimassa batmanin kanssa.... siis unissani....eheh;DD
BBrunetti kirjoitti:
jos en oo... tiedät että olen painimassa batmanin kanssa.... siis unissani....eheh;DD
sen olis kyl pitäny kaiken järjen mukaan jo soittaa mulle mut saas nähä kuin käy :) se voipi olla ettei se soita kun sataa :DDDDDD
Melina-76 kirjoitti:
sen olis kyl pitäny kaiken järjen mukaan jo soittaa mulle mut saas nähä kuin käy :) se voipi olla ettei se soita kun sataa :DDDDDD
sade siihen soittamiseen.... ihan sitä nyt naisen logiikkaa käyttäen ihmettelen:DDDDD
Melina-76 kirjoitti:
sade siihen soittamiseen.... ihan sitä nyt naisen logiikkaa käyttäen ihmettelen:DDDDD
BBrunetti kirjoitti:
kun se ois pyytäny mua uimaan :) no mut kun kerran sataa niin ei mennä ;)
(eihän sitä ois vedessä kastunu ei :DDDD )
Nii ja se soitti tossa just :)Melina-76 kirjoitti:
Nii ja se soitti tossa just :)vihdoin tajusin..... pitkän mietinnän jälkeen......:DDDD
Melina-76 kirjoitti:
Nii ja se soitti tossa just :)parhain..... meen nyt sänkypainiin sen batmanin kanssa.... soitti tulevansa..... ihan näiden minuuttien aikana.....;DDDDD ollaan huomen astialla..... öitä kivoja....:))
Huomena taas :)
Mulla onkii huomena vapaapäivä :D jotta eiköhän myö taas ;)
Ja kerro Batmanille terkkuja ...oi sille öiden ritarille :DDDDBBrunetti kirjoitti:
oukei.... saatan vaikka kertoa....:))) nati nati....
Minäkin menen kohta nukkumaan ...heip ja huomisiin murusein :)
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047