Haluaisin ostaa kauniita alusvaatteita, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään, kaikki ovat liian isoja.. joissain seksikaupoissakin on ihan ok-näköisiä (ei liian "tuhmia") mutta luulen, että niissä jopa A70 on liian suuri.. Ainakin tuntuu, että niillä on käytössään vähän erilainen mitta-asteikko, kuin esim. tavallisissa vaatekaupoissa.
Osaisikohan joku neuvoa vaikkapa nettikauppa, joista kannattaisi etsiskellä? Vaatteiden ei tarvitse olla mitenkään erityisen käytännöllisiä, koska lähinnä ideana on saada vähän silmäniloa avopuolisolle ;)
Ainakin yhteen ulkomaiseen nettikauppaan olen törmännyt (keskittynyt nimenomaan pienikokoisten alusvaatteisiin) mutten enää löytänyt ko. kaupan sivuja.
kauniita alusvaatteita
kookospallo
2
3890
Vastaukset
- vaikka...
www.elamansuola.fi, myös joseffsonilla (www.josefssons.fi) oli ainakin tän syksyn kuvastossa tosi nättejä alusvaatteita, joista ainakin oma miekkoseni on tykännyt ;) joitain muitakin alusvaatesivuja on... lisään tähän jos sattuvat löytymään tuolta "suosikeista" =)
- kookospallo
Tuolla elämän suolassa kävin, kieltämättä näyttivät aika hyviltä :) Täytynee vaan odotella tarjouksia, opiskelijabudjetilla kun elellään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207