Olen aika aloittelija tuossa wow:ssa ja minua vaivaavat nuo dungeon tehtävät. Kun menen majataloon ja juttelen kauppiaan kanssa hän lisää minut jonottamaan tuonne dungeoniin, mutta mistä hitosta sinne pääsee? Dead mines olisi paikan nimi ja en kyllä sellaista ole löytänyt.
Ja sitten ne raidit..mitä ne ovat?
Minut kutsuttiin erääseen raidi porukkaan, mutta ei ollut aavistustakaan mitä olisi pitänyt tehdä.
ihmeellinen on tuo wow.
Dungeonit ja raidit?
1
329
Vastaukset
En suosittelisi luolastoihin menemistä majatalon tai sen ihme meeting stonen myötä. Vaan parempi seurata looking for group channelia, tai kirjottamalla itse /5 LFG "luolaston nimi"
Deadmines sijaitsee Westfallin (lounaaseen Stormwindistä) lounais osassa. Deadmines sitten lähes aina lyhennetään DM, että jos näet sellaisesta mainittavan kyse on siitä tai Dire Maulista. Ja suosittelen Deadmineen vähintään 20 tasoa. Ja aloittelijana on hyvä kuunnella ryhmän vetäjän ohjeita.
Raid on sitten yli viiden pelaajan ryhmä, suorittamaan jotain vaikeaa tehtävää (loppupelissä vasta),tai sitten jos halutaan hyökätä vastapuolen kaupunkiin isolla joukolla. Itse declineen aina jos joku pyytää ryhmään yllättäen vain kysymättä, paitsi jos he ovat aivan vieressäni ja näyttävät tekevän samaa tehtävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018003- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763687
- 542920
- 632645
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328