Jos esimerkiksi ostaa oman hevosen,
saako sen mukana ns. ruokinta ohjeen?
siis että siinä lukee tarkat ohjeet,
kuinka paljon mitäkin kyseinen hevonen tarvitsee,
mitä vitamiineja ja muita erikois juttuja.
olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan.
Hevosen ruokinta
4
890
Vastaukset
- *Sunrise*
Oon mun mielestä lukenu jostain kirjasta että joidenkin mukana tulee ja joidenkin ei...ja jos ei tule niin kannattaa kysyä omistajalta;)
- Vili
Jokaisen velvollisuus on kysyä hevosta hankittaessa että mitä ja minkä verran on syötetty!! Hevosen ruokinta on tarkkaa ja voit saada ähkyn aikaan väärällä ruokinnalla..!!
Omilleni olen syöttänyt leipää ja runsaasti heinää, kun ovat ulkona paljon. Mutta muutokset ovat tapahtuneet pikkuhiljaa!!!- ppp
Aiheuttaa ähkyn, varsinkin tuore leipä, joten en kyllä syöttäisi, niissä on kaikenlaisia lisäaineitakin.
- juu
ppp kirjoitti:
Aiheuttaa ähkyn, varsinkin tuore leipä, joten en kyllä syöttäisi, niissä on kaikenlaisia lisäaineitakin.
kuivattaa ainakin leivät..ja parempi antaa ruisleipää kuin vaaleaa. :> mutta leipääkin kohtuullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846