Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle että voiko jostain ladata netistä Rasmuksen vanhoja musiikkivideoita esim.f-f-f-falling jne.....?
Rasmuksen musiikkivideot
7
460
Vastaukset
- sorsa
Jos sulla on joku latausohjelma (WinMX, Kazaa, DC ) niin voit aina koittaa hakea sieltä.
- mie vaan
http://www.rasmuszone.tk/ ja sit meet kohtaan downloads
- ...
Kiitos ja kumarrus,bulletista ei oo varmaan tehty musiikkivodeota
- sorsa
Kun koitin ladata, - ja latasin - tuolta yhden videon, niin en saanut toistettua sitä. Sivulla kyllä luki, että Windows Media Player pystyy sen näyttämään, mutta ei se toiminut, täällä ainakaan.
Oletteko te muut saaneet videot katsottua? Millä olette katsoneet? - mie vaan
... kirjoitti:
Kiitos ja kumarrus,bulletista ei oo varmaan tehty musiikkivodeota
En oo ainakaan kuullu et ois bulletista tehty videoo...mut voin olla kyl väärässä...oikaskaa jos multa on bullet jääny väliin :)
- ^^)
sorsa kirjoitti:
Kun koitin ladata, - ja latasin - tuolta yhden videon, niin en saanut toistettua sitä. Sivulla kyllä luki, että Windows Media Player pystyy sen näyttämään, mutta ei se toiminut, täällä ainakaan.
Oletteko te muut saaneet videot katsottua? Millä olette katsoneet?Mää katoin jollakin ihmeen RealPlayer:rillä ja toimi paitsi Funku Jam ei toiminu....
- sorsa
^^) kirjoitti:
Mää katoin jollakin ihmeen RealPlayer:rillä ja toimi paitsi Funku Jam ei toiminu....
Pitääpi sitten kysyä fiksummilta tutuilta real playerista, kun en sitä itse tiedä. Kiitokset tiedosta kuitenkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229