korvassa suhisee

Mei Mei

onko KELLÄÄN samaa vaivaa, että korvassa suhisee? ihan kuin joku puhaltaisi siihen hiljaa pätkittäisesti *puuh puuh puuh*.... :P se lakkaa kun pää on oikeassa asennossa. yöllä on TODELLA rasittavaa. lääkärissä kerran mainitsin asiasta, mutta ei se lääkäri setä pahemmin sitä tutkinut... tätä on jatkunut muutamia vuosia. ja alkaa ottaa hermoon. ei oo kivaa ku joku suhisee koko ajan korvaan :/ kellään kokemusta??

8

6179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mara75

Minulla alkoi oikea korva suhisee toukokuussa -93 aivan yllättäen. Suhina on onneksi lievää. Se ei oikeastaan häiritse muuten kuin nukahtamista ja hiljaisessa paikassa. Sisäkorvassani on jonkin sortin verenkiertohäiriö koska yksi luontaistuotelääke auttaa suhinaan (ei tosin poista suhinaa täysin mutta lieventää sitä selvästi)ja ko. lääke on tarkoitettu ääreisverenkiertohäiriöön. Lisäksi muutamaksi minuutiksi auttaa hieronta korvan takaa oikeasta kohdasta.

Mitään parannuskeinoa lääketiede ei valitettavasti ole löytänyt tinnitukseen -vielä. Sen kanssa on vain opittava elämään.

• Mei Mei

ai tää on tinnitusta? jotenki luulin (ja mitä äiti mainitsi asiasta...) että tinnitus on sellasta ulinaa tai piipitystä... :P
        äsken vähän hieroin jostain korvan takaa ja se auttoi vähäsen. kait... :P
        mutta kiitos :)

• hurina
        Mei Mei kirjoitti:

ai tää on tinnitusta? jotenki luulin (ja mitä äiti mainitsi asiasta...) että tinnitus on sellasta ulinaa tai piipitystä... :P
        äsken vähän hieroin jostain korvan takaa ja se auttoi vähäsen. kait... :P
        mutta kiitos :)

Minulla on ollut kaksi kertaa tinnitusta jonkin aikaa. Se oli hurinaa, mutta voi olla piipitystä, kilinää jne. Toisella kerralla se parani, kun venyttelin niskani oikein kunnolla! Toisella kerralla loppui muutaman kuukauden jälkeen itsestään. Mutta mukavaa se ei kyllä ole!

• kerro

minulle mikä se tuote on jonka voi ostaa luont.tuotekaup.
        Jospa juuri sitä en viel ole kokeillu,kaik mahollist kylläkin.

v.90alk.oikean korvan pohinat,sirinät,surinat,,
        listahan olis loppumaton.,ja kuulohan siit loppujen lopuks on menny kokonaan,nyt olen syöny
        Karnosaania,en tiedä on vaikutus sillä,koska oik.korv.on alkanut reakoimaan ääniin.

Vasen korva pimeni täysin ja äkillisesti v.01
        sekä aivoinkfarti tuli myös,kuulo siis pois molemista korvista,ja mielettömät huudot,ei hetken hiljaisuutta.

Ällistytävää mielestäni on se että eräs korva spesilisti,oikein professori sanoi että,
        korvilla ja aivoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kans,maalikkona miellän kyllä ett ihan taatusti on jo verenkierollisesti.

• Mara75
        kerro kirjoitti:

minulle mikä se tuote on jonka voi ostaa luont.tuotekaup.
        Jospa juuri sitä en viel ole kokeillu,kaik mahollist kylläkin.

v.90alk.oikean korvan pohinat,sirinät,surinat,,
        listahan olis loppumaton.,ja kuulohan siit loppujen lopuks on menny kokonaan,nyt olen syöny
        Karnosaania,en tiedä on vaikutus sillä,koska oik.korv.on alkanut reakoimaan ääniin.

Vasen korva pimeni täysin ja äkillisesti v.01
        sekä aivoinkfarti tuli myös,kuulo siis pois molemista korvista,ja mielettömät huudot,ei hetken hiljaisuutta.

Ällistytävää mielestäni on se että eräs korva spesilisti,oikein professori sanoi että,
        korvilla ja aivoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kans,maalikkona miellän kyllä ett ihan taatusti on jo verenkierollisesti.

En voi kertoa lääkkeen nimeä koska tällä palstalla ei saa mainostaa mitään tuotetta/palvelua. Sen voin kertoa että kyseessä on neidonhiuspuu-uute ja tablettivalmiste. Mene lähimpään luontaistuoteliikkeeseen ja kysy ko. valmistetta.

• kerro,
        Mara75 kirjoitti:

En voi kertoa lääkkeen nimeä koska tällä palstalla ei saa mainostaa mitään tuotetta/palvelua. Sen voin kertoa että kyseessä on neidonhiuspuu-uute ja tablettivalmiste. Mene lähimpään luontaistuoteliikkeeseen ja kysy ko. valmistetta.

kiitos kerroit jo,tiedän tuotteen,silloin alus
        kun sairastuin taisimpa kokeillakki sitä.
        Ei ole oikein muistikuvaa kun sekin heitteli,,
        joten yritämpä uudemman kerran kun toi muistikin on parantunu,tiedän ettei mikään tehoa yhden purkin kera vaan pitempi aikasesti.
        Kiitos sinulle!

• Anonyymi

ensin menetin hiukan kuuloani toisesta korvasta flunssaisen lennon jälkeen ja vuosia sitten alkoi myös suhina. ajattelen että jonukn asteen verenkiertohäiriö

• Anonyymi

mulla kerran oli tollee. jotai lämmintä vettä vaa sinne ja loppuu ainaki hetkeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe