Onko moni kuullut tämän uuden kappaleen?
Onko kellään tietoa kappaleen säveltäjästä tai sanoittajasta?
Tykkäsin itse kovasti. Nyt pitäs saada tietää kuka kappaleen on tehnyt. Jos on Janin itsensä tekemä niin tosi upea!
Alumiinitähdet, radiosoitto
10
1021
Vastaukset
- janifani4ever
Tämä on ihana biisi. :)
- Lispe
Biisi on tosi hyvä, olipa se sitten kenen tahansa tekemä. Siitä tulee mieleeni nuoruusvuosien ikiajoiksi mieleen painuneet kantrisävytteiset suosikkikappleet kuten Aamuöiseen sateeseen ja Takaa ajatusten virran...
- Kukka
Mä taidan oll ainut, joka ei diggaa ko. biisistä tippaakaan. :/
Veikkaampa, että sanat on tehnyt Timo Kiiskinen. Mitään varmaa tietoa mulla ei tosin asiasta ole. - Sarlotta
..munkin mielestä on ja korvaantarttuva biisi muutenkin. En usko, että olisi kuitenkaan Janin oma sanoitus eikä sävellyskään. Ei ole oikein janimainen; kertosäkeen alunkin Jani vetää hartaasti venytellen kuin Kari Tapio.
- jarno trolli
Nehän on muutenkin kuin kaksi marjaa
- Kukka
jarno trolli kirjoitti:
Nehän on muutenkin kuin kaksi marjaa
Kari Tapio tulee mieleen siitä biisistä, ja samaa mieltä on mun miehenikin.
- Fani.
Tarttuva melodia, hienot sanat. Tutunoloinen, mutta ei kuitenkaan tavanomainen kappale. Täysi kymppi minulta kyseiselle laululle:)
- pippi
laitampa tänne kun kuulin jotta asiaa on kyselty ;)
Jani kertoi, että sanat on Timo Kiiskisen.Oikein veikattu siis.
Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =O - Kysyjäfani
pippi kirjoitti:
Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =OMontako Wickholmin ihan omatekemää biisiä levylle tulee? Tulisipa useampi kuin ykköselle, Jani on lahjakas biisinikkari:)
- Sarlotta
pippi kirjoitti:
Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =O...tietenkin on tämän biisin "isä". =lisihan se pitänyt arvata jo kauniista sanoituksesta. Samaa herkkyyttä ja runollisuutta kuin "Kaikki muuttuu"-biisin sanoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358